Mój samochód: C5 Break 2.0 HDI 136KM
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: ON
Wersja:: Kombi
Rok prod.:: 2005
Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 66 Skąd: Stargard
Wysłany: 7 Grudzień 2011, 22:10
Ku potomności Dzięki za zakończenie tematu.
zielony23
Mój samochód: Xantia
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Diesel
Wersja:: Break
Rok prod.:: 1999
Dołączył: 11 Mar 2013 Posty: 3 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 11 Marzec 2013, 20:28 pukanie w zawieszeniu
Witajcie,
1 jak sprawdzic luzy lacznikow stabilizatora?
2 jak sprawdzic luzy na maglownicy?
, mi tez cos puka , jak najade na dolek ,badz nierownosc (tuleje wymienione -komplet ,sworznie rowniez) Jakiej firmy polecacie laczniki stabilizatora i czy powinienem wymieniac jedna i druga strone ?
Mój samochód: C5 Break 2.0 HDI 136KM
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: ON
Wersja:: Kombi
Rok prod.:: 2005
Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 66 Skąd: Stargard
Wysłany: 11 Marzec 2013, 21:26
Co do maglownicy się nie wypowiem bo jej jeszcze nie dotykałem ale łączniki stab. u mnie leciały na potęgę. W końcu trafiłem na Prottego i od jakiś 20 kkm mam spokój. Wcześniej wszystko co wkładałem (raczej tanie a nie Lemfordera) padało bo kilku tysiącach.
Łącznik demontuje się banalnie prosto więc możesz go wyjąć całkowicie i sprawdzić w imadle. Nie musisz zmieniać obu stron na raz. Z reguły pierwszy zdycha prawy, wiadomo dla czego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum