kanar68
Mój samochód: xantia
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: lpg
Wersja:: hezczbek
Rok prod.:: 1999
Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 5 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 10 Lipiec 2013, 12:01 zaweiszenie
Witam jestem nowy moje auto xantia 2,0 16 v lpg mam ją od roku pękł mi przewód hamulcowy z tyłu rurka wymieniłem go ale i strzelił drugi czyli obie strony kół tylnych no i przy wymianie poszedł ten główny co idzie od pompy do trójnika z tyłu pod autem wymienione wszystkie trzy na nowe ale teraz tył się nie podnosi znaczy jak na sam dół to opada i na samą górę to podnosi a na środkowym położeniu tylko opadnie przód do normalnej wysokości drogowej a tył zostaje w górze lub w dole zależy jakie ustawienie dzwigni pomocy
myslężepowinieneśnapoczątekzaząćpisaćpopolskuabywszyscyCiezrozumieli.
Myslę, że powinieneś na początek zacząć pisać po polsku, aby wszyscy Cie zrozumieli.
TAK NIEWIELE POTRZEBA BY BYĆ ZROZUMIAŁYM.
/ swoje 3 grosze dodał: robert
Mój samochód: xantia
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: etylina+gaz
Wersja:: 5dr
Rok prod.:: 1994
Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 165 Skąd: Toruń
Wysłany: 10 Lipiec 2013, 15:25
Witamy cię kolego jak każdego nowego.Szkoda tylko że pomimo iż posiadasz auto już od roku o czym wspominasz,trafiłeś tu dopiero jak zostałeś zmuszony.Wprowadzasz przy tej okazji pewien bałagan bo w tym temacie akurat i w przypadku tego auta na forum jest cała masa wiadomości.Poczytaj odrobinę a znajdziesz wszystko zamiast wprowadzać na forum "nowy" lecz tylko dla ciebie temat.Szukając nie zapomnij bardziej sprecyzować czego szukasz bo używasz zbyt ogólnego pojęcia.
_________________ Nie wystarczy mieć sprawny umysł, trzeba go jeszcze dobrze używać. Kartezjusz.
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 10 Lipiec 2013, 22:37
Może to wina korektora wysokości , jest jeden z przodu , jeden z tyłu.
Gdy przesuwasz tę dźwignie w kabinie odpowiednie cięgna ustawiają te korektory.
To wszystko jest zapewne pobrudzone i pordzewiałe.
Jak grzebałeś z tyłu obruszyć coś się mogło przy tylnym korektorze położenia i teraz nie pracuje poprawnie.
Tak po chłopsku ci wytłumaczyłem. Poniżej masz linki do materiałów o hydraulice księżnej, należy się z nią zapoznać będzie ci na pewno łatwiej.
Wiedza nie boli a ile satysfakcji.
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 11 Lipiec 2013, 18:32
Dzięki za docenienie mych paru kliknięć .
Nie cykaj się pisz na forum, ja nie jestem miszczem w tej dziedzinie i nie za wiele mogę pomóc na pw.
Chłopaki czasem szorstkie są ale wielu ma sporą wiedzę o księżnej , jak pokażesz zaangażowanie i chęć rozwoju ze swej strony to zapewne pomogą.
A tymczasem jak wspomniał forumowicz przejrzyj forum pod kątem twej usterki .
No i pisz o postępach i jak wspomniałem nie cykaj nie gryzie.
Ps. nie właź pod nią jak jest podniesiona i niezabezpieczona kobyłką (podporą) czy dobrym klockiem przed nagłym opadnięciem , dobrze by było cię tu jeszcze "usłyszeć"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum