Norweg Petter Solberg (Citroen Xsara WRC) wygrał pierwszą próbę Rajdu Norwegii, drugiej eliminacji mistrzostw świata - superoes o długości dwóch kilometrów rozegrany na torze wyścigowym kłusaków Bjerke Travbane w Oslo
Drugi czas zanotował Fin Mikko Hirvonen (Ford Focus WRC), trzeci był mistrz świata Francuz Sebastien Loeb (Citroen C4 WRC).
Wyniki superoesu w Oslo:
1. Petter Solberg (Norwegia/Citroen Xsara) 1.32,8
2. Mikko Hirvonen (Finlandia/Ford Focus) strata 0,6 s
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 13 Luty 2009, 23:30
A po pierwszym dniu prowadzi.....
1) Sebastien LOEB / Daniel Elena [Citroen Total WRT / Citroen C4]
2) Mikko Hirvonen - strata 2,6s [BP Ford Abu Dhabi WRT / Ford Focus]
3) Jari Matti Latvala - strata 26,2s [BP Ford Abu Dhabi WRT / Ford Focus]
4) Dani Sordo - strata 1:08,6 [Citroen Total WRT / Citroen C4]
5) Peter Sollberg - strata 1:31,5 [Petter Solberg Rally MSN Edition / Citroen Xsara]
6) Peter Andersson - strata 1:31,6 [P-G Andersson / Skoda Fabia]
7) Henning Solberg - strata 1:39,4 [Stobart VK M-Sport Ford RT / Ford Focus]
8) Matthew Wilson - strata 2:03,3 [Stobart VK M-Sport Ford RT / Stobart VK M-Sport Ford RT / Ford Focus]
9) Sebastian Ogier - strata 2:41,2 [Citroen Junior Team / Citroen C4]
10) Urmo Aava - strata 2:41,5 [Stobart VK M-Sport Ford RT / Ford Focus]
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 15 Luty 2009, 11:40
Szkoda czasu na picie, na jedzenie, na pracę, na pisanie na forum, na spacer z psem, zawsze jest szkoda czasu na coś.....
Tymczasem najnowsze wyniki:
Po 20 odcinkach specjalnych (na 23 zaplanowane):
1. LOEB / ELENA
2. HIRVONEN - 14,6 s. straty,
3. LATVALA - 1:09,2 straty,
4. H.SOLBERG - 3:21,6 straty,
5. SORDO - 3:43,4 straty,
6. P.SOLBERG - 6:05,1 straty,
7. WILSON - 6:08,7 straty,
8. AAVA - 6:33,4 straty,
9. OESTBERG - 9:05,9 straty,
10. OGIER - 10:24,1 straty.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Święta racja Robert! A tym czasem team citroena nie próżnuje
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 15 Luty 2009, 15:11
No i Rajd Norwegii zakończony. Kolejność podana po 20 OS nie uległa zmianie.
Sebastien LOEB z pilotem Danielem ELENA zwyciężyli w drugiej eliminacji Mistrzostw Świata WRC. Tym samym umocnił się na prowadzeniu klasyfikacji kierowców. Należy dodać, że Rajd Norwegii był rajdem w którym Loeb nie zdobył jeszcze punktów (w 2007r. był tu dopiero 14). Tym razem wygrał 9 os, Drugi na mecie Hirvonen wygrał 8os, a różnica między nimi na mecie wynosiła zaledwie 9,8s. Pozostałymi zwycięzcami os byli: Latvala - 2os, Andersson - 2os, P.Solberg - 1os, i H.Solberg - 1os.
Więc kolejna bariera została pokonana.
Zespołowo remis Ford i Citroen zdobyły po 14 pkt.
W klasyfikacji kierowców sytuacja wygląda następująco:
1. LOEB - 20 pkt.
2. Hirvonen - 14 pkt.
3. Sordo - 12 pkt.
W klasyfikacji zespołów:
1. Citroen Total WRT - 32 pkt.
2. BP Ford Abu Dhabi WRT - 22 pkt.
3. Stobart VK M-Sport Ford RT -
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Mój samochód: Peugeot 406
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Benzyna
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 1996
Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 378 Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 18 Marzec 2009, 21:02
No i żeby ręczny nie był na przednie koła
wuwuzela [Usunięty]
Wysłany: 18 Marzec 2009, 21:05
A fakt to jest superancki patent czasami mnie bierze jak w zimie gdzieś na jakimś parkingu nie można sobie fajnie zarzucić kuperkiem tylko trzeba kombinować gazem co nie zawsze wychodzi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum