autko uzytkuje tesciu, i jak bylem ostatnio u niego to po przejechaniu sie cytryna odrazu odwiedzilem szarpaki i do wymiany tylne tuleje, i laczniki stabilizatora, tuleje zakupilem komplet na oba wahacze firmy SASIC i mysle ze to dobre rozwiazanie i teraz pytanie na temat lacznika jako ze ja kupuje zawsze czesci a w xanti sa 3 rodzaje (dlugosci) lacznikow stabilizatora, auto to xantia break 2,1td 1996 albo 97 nie pamietam moglby mi ktos sprawdzic jaka mam dlugosc tych lacznikow, dziekuje
dodam ze sworznie sa ok, i ich wymiane zostawie na pozniej bo jak je wymieniac to trzeba dac cos porzadnego a nie wymienic profilaktycznie na jakas chinszczyzne
pozdrawiam jeszcze raz
Mój samochód: Xantia Break
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON HDI
Wersja:: forte
Rok prod.:: 2000 Pomógł: 38 razy Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 890 Skąd: uk
Mój samochód: XM excl.X2-HDI,saxo1,5
Poj. silnika (cm3): 2088
Paliwo: diesel
Wersja:: hatchbeck
Rok prod.:: 1998 Pomógł: 12 razy Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 224 Skąd: Orzesze
Wysłany: 5 Październik 2013, 19:45
bodo735 napisał/a:
a w xanti sa 3 rodzaje (dlugosci) lacznikow stabilizatora
Długość łącznika (320mm od środka miski, do miejsca styku z uchem stabilizatora)odgrywa tu mniejszą role,jeżeli chcesz wymienić obydwa.Różnice w długości aktualnie zabudowanych,a tych które zakupisz skorygujesz obejmą na stabilizatorze,więc najpierw zmierz jaką teraz masz wysokość przodu .Na 99% masz z jednej strony prosty a z drugiej pod kątem 90 st.z gwintem na obydwóch końcówkach M12.
Np takie jak na tej aukcji http://allegro.pl/lacznik...3537142725.html
chodzi o to ze nie mam mozliwosci zmierzenia ani nawet zobaczenia tych lacznikow, z tego co piszesz Roman sa 2 inne? na lewa i prawa strone, moglbyscie mi konkretnie powiedziec jakie mam kupic?
Mój samochód: Xantia Break
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON HDI
Wersja:: forte
Rok prod.:: 2000 Pomógł: 38 razy Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 890 Skąd: uk
Wysłany: 5 Październik 2013, 23:34
nie mieszajcie...
masz piekny rysunek dodany przez wojtis1990 i tego sie trzymaj. znajdziesz tez tam numery czesci.
laczniki sa takie same z obu stron.
roman mial na mysli, ze lacznik rozni sie z gory i z dolu: jedna koncowka jest na wprost, druga pod katem 90 stopni. widac to na rysunku.
maja byc we wtorek, wiec jakos w tygodniu beda na aucie, ale z tego co przegladalem kolega Roman ma racje wszystkie ktore byly nie symetyryczne (inne mocowanie na koncach lacznika) nie mialy podanego wymiaru wiec ich wymiar byl taki sam
a kupilem polskiej firmy F.H.U. UNKELPOL
poczytalem opinie i na forach alfy peugeota i pisza ze jest ok
podobno cena jakosc rewelacja nie tak jak w chinczykach
Mój samochód: xantia
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: etylina+gaz
Wersja:: 5dr
Rok prod.:: 1994
Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 165 Skąd: Toruń
Wysłany: 8 Październik 2013, 09:02
Kolega z góry przekreśla produkty pochodzące z Chin.Może i racja iż idzie w duchu czasu i wspiera nasze produkty,pod warunkiem że są faktycznie nasze.Ja natomiast pamiętam że podczas zakupu zwróciłem uwagę gdy wszystko było już ustalone aby miseczki w nich były metalowe a nie plastikowe.Mam na myśli jazdę po naszych,jeszcze nie wszędzie doskonałych drogach a więc choć odrobinę przedłużając im żywotność.Faktycznie ich cena nie jest zbyt wysoka a ich sprawność to brak stukania i spokojna jazda.Wymiana dziecinnie prosta.
_________________ Nie wystarczy mieć sprawny umysł, trzeba go jeszcze dobrze używać. Kartezjusz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum