Mój samochód: Peugeot Partner /VW Golf II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: ON /ON
Wersja:: Tepee /GTD
Rok prod.:: 2014 Pomógł: 59 razy Dołączył: 17 Lut 2013 Posty: 893 Skąd: Głogowo k/Torunia
Wysłany: 3 Grudzień 2013, 16:02 Berlingo 1.4
Kupiłem niedawno peugeota partnera 1.4 benz/lpg i brakuje mi już pomysłów co może być nie tak, a mianowicie silnik chodzi nie równo ( falują obroty). Wymieniłem silniczek krokowy (2 sztuki), czujnik przepustnicy, czujnik temperatury powietrza na dolocie, przeczyściłem przepustnice ( nie zacina się-chodzi gładko). Czujnik temperatury cieczy ma wartości książkowe. Chce kupić jeszcze nowe przewody WN i świece. Co jeszcze ma wpływ na równą pracę silnika? I czy po odłączeniu przewodów od krokowca coś powinno się dziać ( spadek lub wzrost obrotów) bo u mnie nic się nie dzieje. Prąd w przewodach jest na poziomie 14,5-14,7 V.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum