Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
C5 Mk1 2.0 16V - osłona rozrządu od 1.8?
Autor Wiadomość
Sroqraf


Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Pb + LPG
Wersja:: VSX
Rok prod.:: 2003
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 416
Skąd: Piła
Wysłany: 29 Listopad 2013, 19:34   C5 Mk1 2.0 16V - osłona rozrządu od 1.8?

Panowie, mam wyszczerbioną obudowę rozrządu od strony bloku silnika. Znalazłem element, którego potrzebuję... ale teoretycznie od wersji 1,8. Wizualnie wygląda identycznie, macie doświadczenie czy będzie pasowała? http://tablica.pl/oferta/...D5-ID1OpTl.html Muszę wymienić element znajdujący się u dołu zdjęcia.

_________________
Po 9 latach z C5 - jest 308SW T7 + rodzimy C3 1.1 ;)

O moim C5 więcej dowiesz się tutaj: http://sh.st/LVKms
 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 29 Listopad 2013, 22:45   

Moim zdaniem jest to obudowa wlasnie od 16V. Gorna czesc ma wytloczenia na 2 walki rozrzadu.
Zobaczymy co na to wlasciciele C5 powiedza. ;-)
C5 mialy silniki 8 zaworowe? Cos nie bardzo sobie przypominam. :-

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
Sroqraf


Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Pb + LPG
Wersja:: VSX
Rok prod.:: 2003
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 416
Skąd: Piła
Wysłany: 30 Listopad 2013, 15:45   

Ale tutaj nikt nie twierdzi, że były jednostki 8V. Chodzi o to czy obudowa z 1,8 będzie pasowała do 2,0. C5 nie miało jednostek 8V.

_________________
Po 9 latach z C5 - jest 308SW T7 + rodzimy C3 1.1 ;)

O moim C5 więcej dowiesz się tutaj: http://sh.st/LVKms
 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 30 Listopad 2013, 17:25   

Sroqraf, Sorki nie doczytałem :oops: Bardzo przepraszam :-(
Moim zdaniem te silniki są identycznej budowy. Mają tylko różne pojemności.
Cewki i inne podzespoły są takie same - więc obudowy powinny pasować. ;-)

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
Sroqraf


Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Pb + LPG
Wersja:: VSX
Rok prod.:: 2003
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 416
Skąd: Piła
Wysłany: 30 Listopad 2013, 22:13   

Ależ ja się nie gniewam :) Kupię tę obudowę - zobaczymy co z tego będzie.

_________________
Po 9 latach z C5 - jest 308SW T7 + rodzimy C3 1.1 ;)

O moim C5 więcej dowiesz się tutaj: http://sh.st/LVKms
 
 
grigori333
Aktywny
Janusz



Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3601
Skąd: Olkusz
Wysłany: 1 Grudzień 2013, 08:06   

1.8 i wszystkie dwu litrówki mają takie same obudowy , nawet u mnie w HPIku jest taka sama KLIK

_________________
niech moc będzie z DS
 
 
Sroqraf


Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Pb + LPG
Wersja:: VSX
Rok prod.:: 2003
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 416
Skąd: Piła
Wysłany: 4 Grudzień 2013, 20:18   

Dzięki za poradę. Próbuję skontaktować się ze sprzedawcą, ale ciężko coś.

_________________
Po 9 latach z C5 - jest 308SW T7 + rodzimy C3 1.1 ;)

O moim C5 więcej dowiesz się tutaj: http://sh.st/LVKms
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA