Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 8 Grudzień 2013, 12:24
Zacznij od sprawdzenia przewodow podcisnienia, jesli to mozliwe pomierz. Na tych silnikach sterowanie turbina, Agr i przepustnica jest realizowane podcisnieniem. Jesli diagnostyka pokaze blad ladowania turbiny, szukaj w podcisnieniach. Mialem problem z Xantia 2.0 hdi, wymienialem zawory sterujace, a problem prozaiczny- wytarl sie oring na zlaczce na pompie podcisnienia i podcisnienie skakalo, a to generowalo blad turbiny i tryb awaryjny. Wymienilem na inna zlaczke i problem zniknal. Silnik odzyl. Szkoda, ze dopiero teraz, gdyz ja meczylem sie prawie rok, a dopiero po sprzedaniu znalazlem przyczyne i to prozaiczna. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum