Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Saxo - jak właczyć ogrzewanie foteli?
Autor Wiadomość
Saksik

Mój samochód: Citroen Saxo 1.1
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: benzyna
Wersja:: normalna
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 4
Skąd: Głogów
Wysłany: 13 Grudzień 2013, 20:44   Saxo - jak właczyć ogrzewanie foteli?

Od niedawna użytkuję Saxo benzyna 1,1 rocznik 2002
. Podczas wymiany dywaników zauważyłem kabelki podłączone do foteli przednich. Z pewnością służą do ogrzewania, nie wiem jak to włączyć, w instrukcji obsługi nic nie znalazłem. Może ktoś podpowie?

 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 13 Grudzień 2013, 20:47   

Saksik, Masz w ogóle grzane fotele?
Może to tylko kabelki od napinaczy pasów. ;-)

Zapodaj VIN w tym temacie, to się dowiemy co z tymi fotelami.

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
Ostatnio zmieniony przez Jacoll 13 Grudzień 2013, 20:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4384
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 13 Grudzień 2013, 20:49   

Jesteś pewny że to podgrzewane fotele, a nie kabelki od napinaczy ?
Czy nie wywaliło ci błędu poduchy ?

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
Saksik

Mój samochód: Citroen Saxo 1.1
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: benzyna
Wersja:: normalna
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 4
Skąd: Głogów
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 20:50   

No, to mnie dopiero zszokowaliście nowiną o napinaczach pasów. Jako użytkownik używanych staroci nie zetknąłem się jeszcze z czymś takim jak napinacze pasów podłączone do foteli. Ogrzewanie ich zasugerował mi znajomek i przyjąłem to jako prawda objawiona. Autko jest w oryginale, nie ma żadnych przekładek, więc kabelki są od napinaczy. Czy ma poduszki, nie wiem i od poprzedniej właścicielki też się nie dowiedziałem. A VIN ma następujący VF7S0HFXB57349305. Dzięki za odpowiedzi.

 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 20:54   

Saksik napisał/a:
Czy ma poduszki, nie wiem i od poprzedniej właścicielki też się nie dowiedziałem

Zazwyczaj na poduszce jest wytłoczenie "airbag" ;-) W tym roczniku powinny być. Chyba, że już sobie postrzelały i założone są zaślepki.

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4384
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 21:11   

Poduche masz w kierownicy, te kabelki to albo do poduchy albo napinaczy bo takie też posiadasz ( zobacz przy zapince pasa - takie coś będzie doczepione ).
Zobacz czy masz na przeciwko pasażera napis AIRBAG tak jak radził Jacoll, i czy masz tam po boku deski zamek na kluczyk od aktywowania dezaktywowania poduszki.
Dodatkowo poniżej charakterystyka:
SAXO HATCHBACK 3DRZW 1.1 i (TU1JP) BVM 5
Dane pojazdu

Linia produktu SAXO
Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 08733 CA 2 0250
Data Początku Gwarancji 12.12.2000
OPB S00B
NRE e2*98/14*0207*00
Informacje ogólne
RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY
ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU CITROEN
LINIA PRODUKTU SAXO
TYP NADWOZIA HATCHBACK 3DRZW
WYKOŃCZENIE WYŻSZE NISKIE
SILNIK WTRYSK TU1JP
PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5
RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
KOLOR NADWOZIA EYC - LAKIER SZARY KWARCOWY
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ WELUR IBIS + POINTIL "JJ"
KOLOR OKŁADSZIN "FT"
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA MA STANDARDOWA
MONOGRAM DODATKOWY BEZ MONOGRAMU DODATKOWEGO
MONOGRAM DODATKOWY, INNE SAXO
MONOGRAM BEZ MONOGRAMU
Dane pojazdu
WYKOŃCZENIE WYŻSZE NISKIE
RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY
KOLOR NADWOZIA EYC - LAKIER SZARY KWARCOWY
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ WELUR IBIS + POINTIL "JJ"
KOLOR OKŁADSZIN "FT"
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA MA STANDARDOWA
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO
PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 19 X 18
Zasilanie silnika
SILNIK WTRYSK TU1JP
BLOK SILNIKA (MATERIAŁ) OBUDOWA CYLINDRÓW ALUMINIOWA
PALIWO BENZYNA BEZOŁOWIOWA
USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK) UKŁ OCZYSZ SPALIN CEE 2000 (SILNIK)
FILTR WSTĘPNY MONTAŻ BEZ FILTRA WST
ELEMENTY MOCUJĄCE PRZEWODÓW PALIWOWYCH BEZ MOCOW PRZEWODU PALIWA
NAPĘD PRĘDKOŚCIOMIERZA (DANE CZUJNIKA) CZUJNIK EFEKTU HALLA
KATALIZATOR KATALIZATOR 3-SKŁADNIK
CHŁODZENIE OLEJU BEZ WYMIENNIKA WODA/OLEJ
ZBIORNIK GAZU LPG BEZ ZBIORN. LPG
SILNIK (CHŁODZENIE) CHŁODNICA 17 DM2 (24 CU)
WAHANIA MOCY (SILNIK) MOC STANDARD
OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA
AUTODIAGNOSTYKA EOBD AUTODIAGNOST. "EOBD" BEZ PRZYSPIESZOMIERZA
TECHNIKA USUWANIA ZANIECZYSZCZEŃ POJAZDU UKŁ OCZYSZ SPALIN TECH POJAZD L4
WENTYLATOR 2 WENTYLATORY 2 PRĘDKOŚCI 160W
ODZYSK OPARÓW BENZYNY POCHŁ OPARÓW BENZ ZE STER
WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU BOSCH
Skrzynia biegów, Napęd
PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA) SKRZYNIA MECHA MA STANDARDOWA
PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 14 X 60
PRZEKŁADNIA PRĘDKOŚCIOMIERZA CT 19 X 18
KOŁO STYLIZOWANE KOŁO ZOPTYMALIZOWANE 4 OTWORY MOCOWANIA 13-CAL.
USZCZELNIACZ OD STRONY MOSTU USZCZELKA OD STRONY MOSTU GI69
UKŁAD RÓŻNICOWY (OBUDOWA) MECHANIZM RÓŻNICOWY STANDARDOWY
OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONA 155X70X13 T
KOŁA ZAMONTOWANE KOŁO 5 CALE
KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA Z BLACHY STAL
SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) SKRZYNIA MECHA MA
Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce
UKŁAD KIEROWNICZY (DZIAŁANIE) ELEKTROHYDR.UKŁ.KIEROWN. WSPOMAG.
ABS BEZ SYST ZAPOB POŚLIZ KÓŁ PRZY HAM
STABILIZATOR POPRZECZNY TYLNY DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 18
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO
STABILIZATOR PRZEDNI DRĄŻEK STABILIZATORA TYL ŚRED 21
HAMULEC TYP TARCZE PRZED NIE WENTYL/BĘBNY TYL
PRZESUW MECHANIZMU KIEROWNICZEGO PRZESUW MECHAN. KIEROWNICZ. 136
ZAWIESZENIE ZAW NORMALNE
Nadwozie, Wyposażenie
HAK HOLOWNICZY BEZ HAKA HOLOWNICZEGO
SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY
TYLNY SPOJLER MONTAŻ BEZ OWIEWKI TYL
ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) LISTWY OCHRONNE BOCZNE BARWIONE
KOŁPAK (STYL) STYL SEVILLE 5 OTWORÓW 13-CAL.
KOŃCÓWKA RURY WYDECHOWEJ KOŃC. RURY WYDECHOWEJ BEZ CHROM
ŚWIATŁO STOP DODATKOWE Z DODATKOWYM ŚWIATŁEM STOP
OSŁONA DODATKOWA (POD SILNIKIEM) BEZ DODATKOWEJ DOLNEJ OSŁONY SILNIKA
WYCISZENIE OD STRONY SILNIKA BEZ WYGŁUSZENIA
WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIER PRZE PRZERYW BEZ WSKAŹ POZ PŁYNU
WYCIERACZKA TYLNA WYCIERACZKA TYL
WYCIERACZKA REFLEKTORA BEZ WYCIERACZEK REFLEKTORÓW
ZDERZAKI ZDERZAK PRZ/TLN W 2 TONACJ.KOLOR. OD MODELU 2000
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH
LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KIEROWCY LUSTERKO ZEWN KIER BEZ OGRZE STER RĘCZNE
LUSTERKO ZEWNĘTRZNE PASAŻERA LUSTERKO ZEWN PAS STER RĘCZNIE
KOŁO ZAPASOWE KOŁO ZAPAS STANDARD
OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAM ZEW KOL NADW+RYGL DRZWI BAG+OSŁ LUST WST BEZB
WSPORNIK KOŁA ZAPASOWEGO WSPORNIK STANDARDOWEGO KOŁA ZAPAS
DACH OTWIERANY DACH SZTYWNY
MASKOWNICE ZDERZAKÓW ZDERZ BEZ WKŁ CHROM
SZYBA (WYGLĄD) PRZYCIEMNIONA
SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL UCHYLNA
SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA NIE ATERMICZNA
PAKIET "WYGLĄD ZEWNĘTRZNY" BEZ PAKIETU LOOK ZEWN. KOL.NADW.
Wyposażenie wnętrza
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ WELUR IBIS + POINTIL "JJ"
PODŁOKIETNIK BOCZNY (TYP) PODŁOKIETNIK BOCZ KRÓTKI PRZÓD
ALARM ANTYWŁAMANIOWY BEZ ALARMU ANTYKRADZIEŻOWEGO
ZAPALNICZKA ZAPALNICZKA PRZEDNIA
ZAGŁÓWEK TYLNY ZAGŁÓWEK TYL WBUDOWANY
ZAGŁÓWEK PRZEDNI ZAGŁÓWEK PRZEDNI REGULOWANY
SIEDZENIE TYLNE KANAPA DZIELONA SKŁADANA
ZACZEPY WEWNĘTRZNE BEZ MOCOWAŃ WEWNĘTRZNYCH
ZASŁONA BAGAŻNIKA Z POKRYWĄ PRZESTRZENI BAGAŻOWEJ
PAS BEZPIECZEŃSTWA TYLNY PAS BEZPIECZ TYL ZE ZWIJACZEM + TYL STAT
PAS BEZPIECZEŃSTWA PRZEDNI PAS PIROTECH BEZ ALARMU
STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H
UŁATWIENIA (UCHWYTY) KLAMKI PRZ + TYL Z ZACZEPAMI
OPAKOWANIE RADIA ZASIL ANTENY ODBIOR GŁOŚ PRZE/TYL
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ
STEROWANIE ZDALNE PILOT NA WYSOKIE CZĘSTOTLIWOŚCI (PLIP)
ZESPÓŁ NADMUCHU 4 PRĘDKOŚCI MOC 300W
OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE OŚWIETLENIE BAGAŻNIKA
ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA
PROWADNICA FOTELA PRZEDNIEGO REGULACJA PAMIĘCI POJEDYN BLOKADY
TABLICA ROZDZIELCZA (CHARAKTERYSTYKA) SKALA DO 220 KM/H 140 M/H TŁO TARCZY SZARE
LICZNIK OBROTÓW (GNIAZDO INFORMATYCZNE) OBROTOMIERZ INFO MODUŁ ELEKTRO
MOCOWANIE FOTELIKA DZIECIĘCEGO BEZ MOCOWAŃ FOTELIKÓW DLA DZIECI
GŁOŚNIK BEZ GŁOŚNIKÓW
STEROWANIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY STER FOTELEM PRZED Z PAMIĘCIĄ STR KIEROW
STEROWANIE SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA STER FOTELEM PRZED Z PAMIĘCIĄ STR PASAŻ
REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO KIEROWCY OPARCIE KIEROWCY ODCHYLANE
REGULACJA SIEDZISKA PRZEDNIEGO PASAŻERA OPARCIE PASAŻERA ODCHYLANE
WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO KIEROWCY ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM KIEROW
WYWINIECIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO PASAŻERA ZE SKŁADANYM SIEDZISKIEM PRZEDNIM PASAŻ
KONSOLA SUFITOWA KONSOLA SUFITOWA STANDARDOWA
PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER ELEKTRYCZ
PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ PASAŻERA PODNOŚ SZYBY PRZED PASAŻ STER EL
ZEGAR ZEGAR CYFROWY
LUSTERKO PODRĘCZNE PASAŻERA LUSTERKO KIER+PASAŻ BEZ OŚWIET
WSKAŹNIK OLEJU BEZ WSKAŹN. POZIOMU OLEJU
ALARM (DZIAŁANIE) BEZ ALARMU
MATA GRZEJNA FOTEL BEZ PODGRZEWANIA
PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA BEZ PODUSZKI POW BOCZNEJ PRZEDNIEJ
PODUSZKA POWIETRZNA PASAŻERA BEZ PODUSZKI POW PAS
PAKIET WYPOSAŻENIA BEZ PAKIETU WYPOSAŻENIA NAUKA JAZDY
BLOKADA PODUSZKI POWIETRZNEJ BEZ FUNK WYŁĄCZ PODUSZKI POWIETRZNEJ
PODŁOGA TYLNA TOWAROWA BEZ TYLNEJ PŁYTY ŁADUNKOWEJ
REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA ZDALNA REGULACJA MECHANICZNA REFLEKTORÓW
ZABEZPIECZENIE MIEJSC PRZEDNICH BEZ OSŁONY PRZEDNIEGO STANOWISKA
ODBIORNIK RADIOWY BEZ RADIA SAMOCHODOWEGO
CHŁODZENIE KLIMATYZACJI CHŁODZENIE
WEWNĘTRZNE LUSTERKO WSTECZNE LUSTERKO WEWN DZIEŃ-NOC
OPORNIK NASTAWNY Z REGULACJĄ NATĘŻENIA
SCHOWKI (INNE) BEZ INNYCH SCHOWKÓW
PODUSZKA POWIETRZNA KIEROWCY PODUSZKA POW KIEROWCY
DYWANIK WYKŁADZINA DILUROWA F330
WYŁ. CZASOWY PODGRZEWANIA SZYBY Z PRZEKAŹN. CZASOW. OGRZEW. SZYBY
STACYJKA TRANSPONDER
WSKAŹNIK TEMPERATURY PŁ. CHŁODZ. SILNIKA ODBIORN. TEMP. WODY
DYWANIK NA WYKŁADZINIE BEZ WYKŁADZINY WYKAŃCZAJĄCEJ
STEROWANIE RYGLOWANIEM ZAMEK ZWYKŁA BLOKADA
SZYBA TYLNEGO BOCZNEGO OKNA (RODZAJ) SZYBA BOCZ TYL UCHYLNA
SZYBA (TYP) PRZEDNIA SZYBA NIE ATERMICZNA
KIEROWNICA KIER 3 RAMIONA ZAMSZ
WENTYLATOR 2 WENTYLATORY 2 PRĘDKOŚCI 160W
Elektryka
ALTERNATOR ALTERNATOR KLASA 8
SYGNAŁ DŹWIĘKOWY KLAKSON STANDARDOWY
AKUMULATOR (TYP) AKUMULATOR BEZOBSŁUGOWY
AKUMULATOR AKUMULATOR LO 150
STEROWANIE ZDALNE PILOT NA WYSOKIE CZĘSTOTLIWOŚCI (PLIP)
ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 1
OŚWIETLENIE BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ŁADOWANIE OŚWIETLENIE BAGAŻNIKA
OŚWIETLENIE SPECJALNE BEZ OŚWIETLENIA SPECJAL
ŚWIATŁA WEW. RÓŻNE BEZ WEWNĘTRZNEGO ŚWIATŁA
ŚWIATŁO STOP DODATKOWE Z DODATKOWYM ŚWIATŁEM STOP
ŁADOWANIE POJAZDU ELEKTRYCZNEGO BEZ GNIAZDA ŁADOWANIA POJAZDU
REFLEKTOR PRZECIWMGIELNY BEZ ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH
REFLEKTOR, KOREKTOR POCHYLENIA ZDALNA REGULACJA MECHANICZNA REFLEKTORÓW
Marki wyposażenia
WARIANT SKOJARZONY WTRYSK SYSTEM WTRYSKU BOSCH
Inne
KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA STANDARD
ATMOSFERA ATMOSFERA NORMALNA
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ
OD STRONY JEZDNI RUCH PRAWOSTRONNY
WYPOSAŻENIE BEZPIECZEŃSTWA BEZ WYPOSAŻENIA BEZPIECZEŃSTWA
ŁADOWANIE POJAZDU ELEKTRYCZNEGO BEZ GNIAZDA ŁADOWANIA POJAZDU
TOCZENIE SIĘ SZEROKIEJ DROGI
OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAM ZEW KOL NADW+RYGL DRZWI BAG+OSŁ LUST WST BEZB
KONTROLA PRĘDKOŚCI BEZ KONTROLI PRĘDKOŚCI

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 21:27   

Jaki to człek mało rozgarnięty .... przeca w swojej Xanti mam jedną poduchę (kierowca), a napinacze są dwa. Pomimo braku poduchy dla pasażera napinacz pasów jest. Możliwe, że w tym przypadku jest podobnie. ;-)
Najprościej zerknąć na zapinki - jeżeli są na lince, to na bank są napinacze. :-D Zazwyczaj są schowane pod plastikową osłoną prowadnic fotela. :-)

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
Saksik

Mój samochód: Citroen Saxo 1.1
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: benzyna
Wersja:: normalna
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 4
Skąd: Głogów
Wysłany: 18 Grudzień 2013, 19:50   

Pilota do zamykania autka nie mam, mam kartę z kodem do zdrapania, czy to służy do "dorobienia" pilota? Jaki koszt takiej wygody?

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4384
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 19 Grudzień 2013, 00:58   

Saksik, a czy centralny zamek masz, jak wkładasz kluczyk i przekręcasz w drzwiach to rygluje wszystkie drzwi czy każde musisz osobno otwierać ?
Nie warto bawić się w oryginalne dorabianie pilotów, mi krzyknęli 377 zł + 150 zł kodowanie i do tego jest potrzebny ten kod z karty PIN, do diagnostyki też potrzebny więc nie zgub tego.

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
Saksik

Mój samochód: Citroen Saxo 1.1
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: benzyna
Wersja:: normalna
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 4
Skąd: Głogów
Wysłany: 19 Grudzień 2013, 21:35   

Dzięki Wojtek za odpowiedzi. Drogi gips to dorobienie pilota. Centralny zamek mam, i kiedyś w tym autku działał pilot, niestety zaginął bez śladu. Taniej będzie chyba zastosować zdalne zamykanie/otwieranie z Chin, pełno tego na Allegro i kosztuje dużo mniej niż reanimacja oryginału. Z podłączeniem poradzę sobie sam, już to trenowałem w innych markach.

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4384
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 19 Grudzień 2013, 23:17   

Saksik, dokładnie tak, ostatnio nasz kolega Krzyś kontował to w swojej Xsarze i jest zadowolony, z racji tego że mój pilot też już odmawia posłuszeństwa też kupię uniwersalny sterownik.

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 19 Grudzień 2013, 23:30   

Saksik, co do pilota (dwa nowe w komplecie +centralka) właśnie testuje;) od wtorku.. :-D

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA