krzysiek1394
Mój samochód: Citroen Xantia
Poj. silnika (cm3): 1905
Paliwo: diesel
Wersja:: I
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 04 Lip 2012 Posty: 58 Skąd: Żnin
Wysłany: 19 Styczeń 2014, 18:00 konżektor
Witam , mam problem z konżektorem , pod samochodem pokazuje sie nakapany płyn lhm , wymieniłem wczoraj oring (zamówiony z serwisu) i nadal to samo , wydaje mi sie że to cieknie od strony blaszki gdzie przykręcany jest do bloku silnika i chciałem sie dowiedzieć czy też tam jest oring czy tylko podczas jazdy tak zachlapie i widac tam olej ?
pozdrawiam
rewers
Mój samochód: Citeoen xantia, był AX, BX Audi 80
Poj. silnika (cm3): 1762
Paliwo: Pb+LPG
Wersja:: break
Rok prod.:: 1997 Pomógł: 17 razy Dołączył: 19 Kwi 2012 Posty: 287 Skąd: Lubartów
Wysłany: 19 Styczeń 2014, 18:45
Witam jak wymieniałeś oring smarowałeś go LHM?
w miejscu gdzie jest mocowany do silnika nie ma prawa ciec tylko i wyłącznie tam gdzie przewody powrót i akumulator ciśnienia.
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 19 Styczeń 2014, 21:21
Oczywiscie, ze jest tam Oring, wymiaru niestety nie podam. Jak wcisniesz troche ta czesc z gwintem do srodka obudowy, oczywiscie na zdemontowanym konzektorze, to zobaczysz pierscien utrzymujacy polozenie tego elementu. Mozesz rowniez wymienic na inny caly konzektor. Powodzenia
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 20 Styczeń 2014, 06:54
Witaj Robson. Tu tez moze wystepowac wyciek. Ale ja pisalem o koncowce konzektora, tam, gdzie przykreca sie wspornik- to miejsce tez jest czesto powodem wycieku. Moze z prostego powodu: cisnienia tam sa po prostu duzo wyzsze, niz za zaworem , na powrocie. Pozdrawiam
krzysiek1394
Mój samochód: Citroen Xantia
Poj. silnika (cm3): 1905
Paliwo: diesel
Wersja:: I
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 04 Lip 2012 Posty: 58 Skąd: Żnin
Wysłany: 20 Styczeń 2014, 12:40
właśnie też patrzyłem jak sie do niego dostać aby wymienić ten drugi oring i tak myśle czy nie warto wymienić całego na inny bo słychać jego cykanie co 4 sekundy a nową swere zakładałem rok temu dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum