Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
konżektor
Autor Wiadomość
krzysiek1394

Mój samochód: Citroen Xantia
Poj. silnika (cm3): 1905
Paliwo: diesel
Wersja:: I
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 58
Skąd: Żnin
Wysłany: 19 Styczeń 2014, 18:00   konżektor

Witam , mam problem z konżektorem , pod samochodem pokazuje sie nakapany płyn lhm , wymieniłem wczoraj oring (zamówiony z serwisu) i nadal to samo , wydaje mi sie że to cieknie od strony blaszki gdzie przykręcany jest do bloku silnika i chciałem sie dowiedzieć czy też tam jest oring czy tylko podczas jazdy tak zachlapie i widac tam olej ?
pozdrawiam ;)

 
 
rewers

Mój samochód: Citeoen xantia, był AX, BX Audi 80
Poj. silnika (cm3): 1762
Paliwo: Pb+LPG
Wersja:: break
Rok prod.:: 1997
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 287
Skąd: Lubartów
Wysłany: 19 Styczeń 2014, 18:45   

Witam jak wymieniałeś oring smarowałeś go LHM?
w miejscu gdzie jest mocowany do silnika nie ma prawa ciec tylko i wyłącznie tam gdzie przewody powrót i akumulator ciśnienia.

 
 
dejnekomirek
Mechanik
Technik samochodowy


Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek
Pomógł: 204 razy
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 2735
Skąd: Duisburg
Wysłany: 19 Styczeń 2014, 21:21   

Oczywiscie, ze jest tam Oring, wymiaru niestety nie podam. Jak wcisniesz troche ta czesc z gwintem do srodka obudowy, oczywiscie na zdemontowanym konzektorze, to zobaczysz pierscien utrzymujacy polozenie tego elementu. Mozesz rowniez wymienic na inny caly konzektor. Powodzenia

 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 19 Styczeń 2014, 22:02   

krzysiek1394, Myślę, że ten opis pomoże w zlikwidowaniu przecieku. ;-)

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
dejnekomirek
Mechanik
Technik samochodowy


Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek
Pomógł: 204 razy
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 2735
Skąd: Duisburg
Wysłany: 20 Styczeń 2014, 06:54   

Witaj Robson. Tu tez moze wystepowac wyciek. Ale ja pisalem o koncowce konzektora, tam, gdzie przykreca sie wspornik- to miejsce tez jest czesto powodem wycieku. Moze z prostego powodu: cisnienia tam sa po prostu duzo wyzsze, niz za zaworem , na powrocie. Pozdrawiam

 
 
krzysiek1394

Mój samochód: Citroen Xantia
Poj. silnika (cm3): 1905
Paliwo: diesel
Wersja:: I
Rok prod.:: 1998
Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 58
Skąd: Żnin
Wysłany: 20 Styczeń 2014, 12:40   

właśnie też patrzyłem jak sie do niego dostać aby wymienić ten drugi oring i tak myśle czy nie warto wymienić całego na inny bo słychać jego cykanie co 4 sekundy a nową swere zakładałem rok temu ;) dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam ;)

 
 
dejnekomirek
Mechanik
Technik samochodowy


Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek
Pomógł: 204 razy
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 2735
Skąd: Duisburg
Wysłany: 20 Styczeń 2014, 22:18   

Cykanie czeste kozektora moze swiadczyc o przeciekach wewnetrznych w ukladzie, np. na zaworze hamulcowym, przednich goleniach itp...

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA