Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Czujnik temperatury-kasowanie błedów..problemy z odpalenie
Autor Wiadomość
adam0109

Mój samochód: Citroen Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: Bp+Lpg
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2000
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 37
Skąd: Jabłonna
Wysłany: 15 Styczeń 2014, 22:11   Czujnik temperatury-kasowanie błedów..problemy z odpalenie

Część. Mam taki problem-prawdopodobnie padł mi czujnik temperatury i wymieniłem na nowe (są dwa brązowy i zielony ) i mam pytanko czy po wymianie trzeba jechać na jakieś kasowanie błędów i czy te błędy są w bsi czy kompie silnika? a wymieniłem te czujniki bo silnik na wolny obrotach (bieg jałowy) się bardzo trząns a po zdjęciu przewodów z czujników obroty wzrosły (robiłem tak kilka razy aż czujniki zrobiły się martwe? czyli nie reagowały)i się nie trzęsie za to masakra się odpala bardzo długo trzeba kręcić aby odpalił. Może ktoś miał taki problem? a i dodam iż był też kłopot z klimatronikiem źle działał albo było gorąnco albo zimno i ciężko było ustawić temperature (z tond wnioskuje że walnięty był czujni od temperatury) Auto to Xsara Picasso 1.6 8v 88km silnik taki sam jak w 206 pegeuot .Dziękuję bardzo za podpowiedz.Problem z odpaleniem jest na zimnym i gorącym silniku.

 
 
cytrynex

Mój samochód: saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: lpg
Wersja:: 3d
Rok prod.:: 97
Dołączył: 12 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: warszawa
Wysłany: 16 Styczeń 2014, 00:46   

"z tond" wniosek, że trzeba oddać wóz do fachowca a nie odpinać i naprawiać metodą prób i błędów ale bardziej z naciskiem na to drugie... zastanów się po co so take kulory i udczego une so... bo może bez potrzeby upuściłeś złotówki... pozdro :573:

 
 
adam0109

Mój samochód: Citroen Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: Bp+Lpg
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2000
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 37
Skąd: Jabłonna
Wysłany: 21 Styczeń 2014, 17:25   

to się "kolega "nie popisał . Jeśli najważniejsza jest 100% poprawa pisowni dla "kolegi " to nie te forum . ...Po wizycie u 3 !!! mechaniko-elektryków rozkładają ręce i ...Diagnostyka-pokazuje -45 st C na jednym czujniku i -48 st C lub zwarcie do masy . Czujniki wymienione ,komputer podmieniany na inny...przekaźnik pompy paliwa nowy...i ciągle to samo . Czekam w piątek mam wizytę u elektryka i kolejny mam zobaczyć. (jako 4-ty)...a i dodam iż wymieniona wiązka silnika oraz czujnik położenia wału ,sonda lambda i du..a nic się nie zmieniło .....dla zainteresowanych dam znać co było (jeśli ogarną co się stało )..Pozdrawiam.

 
 
cytrynex

Mój samochód: saxo
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: lpg
Wersja:: 3d
Rok prod.:: 97
Dołączył: 12 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: warszawa
Wysłany: 26 Styczeń 2014, 23:12   

no to może faktycznie masy nie ma... , pół wozu już wymienione to dawaj jeszcze przepustnice i zregeneruj rozrusznik aa i zawory do regulacji. A na końcu wymień te czujniki co sprzedali zepsute :573: :lol:

 
 
audikom
Mechanik


Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 1228
Skąd: Puławy
Wysłany: 27 Styczeń 2014, 12:08   

Dzisiejsi fachmani w dużej części tak naprawiają . Szczególnie "elektryki" .
Mój sprzęt jeszcze nie widział lepiarzy kabelków , po prostu nie dopuszczam ich do auta .
Wymieniają po kolej na nowe a nuż trafią i się poprawi .
Zmień fachowca znajdź prawdziwego speca .
Wszelkie czujniki itp. należy posprawdzać miernikami i ustalić ich sprawność !!
Do tego mieć pojęcie jak co działa i jakie są powiązania .
Miałem dawniej podobną sytuację , różni naprawiacze zalecali wymianę w sumie ćwierć samochodu ,łącznie z regulacją zaworów , lecz ja nie taki prędki do wymian zalecanych przez ćwierć fachowców .
Przypomniałem sobie o koledze , starym specu mechaniki już na emeryturze .
Szukałem go , spotkałem przypadkiem na parkingu i mówię że auto ciężko pali , trzeba długo kręcić i wajchować pedałem gazu .
Była to Xantia 1.8 auto wówczas dla niego egzotyczne , mówi podnieś mache ,
postał, pomyślał przez dwie trzy minuty , kazał zakręcić , potem jeszcze raz .
Coś tam ruszył , przy trzeciej próbie auto odpaliło od strzała .
Woła mnie pokazuje przewodzik igelitowy zdjęty z czujnika i czujnik chyba ciśnieni paliwa . Opowiedział jak to działa na koniec wymień to będzie dobrze .
Diagnoza trwała krócej niż przywitanie , koszt czujnik używka 50 zł .

_________________
KK
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA