Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc przy zakupie
Autor Wiadomość
maciejka

Mój samochód: Citroen C2 VTR
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: diesel
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 1
Skąd: Poznań
Wysłany: 11 Wrzesień 2013, 09:00   Pomoc przy zakupie

Witam wszystkich forumowiczów!
Od niedawna myślę o zakupie C2 vrt np.
http://allegro.pl/vrt-kor...3525756875.html

niestety nie jestem fachowcem z branży i mam prośbę: czy jesteście w stanie podpowiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie takiego autka?!

 
 
Przezdziu

Mój samochód: Audi TT
Paliwo: benzyna
Wersja:: coupe
Rok prod.:: 2000
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 13
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 11 Wrzesień 2013, 09:40   

WItam serdecznie jest to mój pierwszy post na tym forum :) podepnę się pod temat kolegi, od jakiegoś czasu zainteresowany jestem zakupem citroena c4 coupe vts. Pod uwagę biorę dwieopcje silnikowe 2.0 hdi 136 km i 2.0 benzyna 180 km. Mam kilka pytań natury technicznej otóż:

- sprawdzałem na autocentrum raporty spalania dla silnika 2.0 benzyna 180 km i 177km i sporo się rózniły od siebie czym to jest spowodowane i czy jest to prawda? z tego co przejżałem otomoto i allegro ciężko znaleźć wersje 180km.
- druga sprawa czy silniki 2.0 hdi nadają się na krotkie trasy ? (4-5km do pracy?) i jak znosza one chip tuning ?
- trzecia i ostatnia sprawa, chodzi mi o to czy w Waszych cytrynkach też tak wygląda kokpit od strony pasażera?

http://otomoto.pl/citroen-c4-C30551977.html
http://otomoto.pl/citroen...-C30375937.html
http://otomoto.pl/citroen...-C30481505.html

chodzi mi o tą prostokątną obwódke na desce rozdzielczej, wiem, że istnieja metoda klejenia calych kokpitów po wystrzale poduszki powietrznej i zastanawiam się czy w tych przykładowych autach miało to miejsce czy po prostu tak wygląda to seryjnie.

- czwarte tak jak kolega wyżej pisał na co zwrócić uwagę przy zakupie ?

Z góry dziekuje i pozdrawiam :)

 
 
GELOS

Mój samochód: Ford
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: Olej
Wersja:: Kombi
Rok prod.:: 1999
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 1
Skąd: Lublin
Wysłany: 2 Luty 2014, 13:11   

Witam,
widzę, że nie odpisujecie na pytania osób zainteresowanych kupnem citroena, ale spróbuje,

Proszę o odpowiedź, czy rzeczywiście 1,6 HDI 90 jest lepszy i mniej awaryjny od 110?
Niestety więcej na rynku z klimatronikiem jest 110, i nie wiem czy naprawde warto polować na 90.
No i jeszcze jak wygląda sprawa 1600 cm³ (Moc 115 KM / 85 kW) z LPG, czy to dobra alternatywa?

z góry dziękuję za odpowiedź :)

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 2 Luty 2014, 13:48   

GELOS, Mnie zawsze mówili że to co bazowe czyli słabsze w koniki jest zawsze mniej awaryjne dlatego że nie wyżyłowane z tego samego bloku silnika skoro potrzebne do jazdy a nie wyścigów na drodze.Druga sprawa mniej zawodnej elektroniki :lol:

 
 
ROBSON1976
Aktywny


Mój samochód: Peugeot Partner /VW Golf II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: ON /ON
Wersja:: Tepee /GTD
Rok prod.:: 2014
Pomógł: 59 razy
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 893
Skąd: Głogowo k/Torunia
Wysłany: 2 Luty 2014, 19:18   

GELOS - na swoim przykładzie nie mogę potwierdzić twojej informacji na temat większej awaryjności 109 konnej jednostki w porównaniu z 90 konną. Mam C5 od dwóch lat. Kupiłem z przebiegiem 140 tys - obecnie 185 tys, jak do tej pory (odpukać) nie miałem żadnej poważnej awarii silnika. Jak w każdym samochodzie silniki są trwałe -to osprzęt nie wytrzymuje mam na myśli wtryski, turbosprężarki i inne elementy które są zastosowane w nowoczesnych dieslach.
Na temat 90 konnej jednostki też nie mogę powiedzieć złego słowa. Mój wujek ma C4 (od nowości) przejechane 130 tys i zero awarii.
Niestety kupno samochodu to jest loteria i życzę ci dobrego zakupu. Sprawdzaj każdy ewentualny pojazd w serwisie (chodzi głównie o przebieg)
Suche dane 109 KM:
0-100 ok.11 sek
pręd. max - niecałe 200 (chyba że z górki :-D to ponad 200)
spalanie cykl mieszany 6,5 l/100
trasa (zależy od prędkości) najmniej 5,5 najwięcej 8.5
Wiele razy spotykam się z opinią że 1.6 hdi 109 KM jest wyżyłowany - mogę odpowiedzieć tylko jedno totalna bzdura - wystarczy przeliczyć ilość koni na 1 cm sześcienny i wyjdzie nam że np. jednostka 2.0 hdi 136 KM jest bardziej obciążona niż wspomniany 1.6 hdi 109 KM.

 
 
OponyImpolex

Mój samochód: C1
Poj. silnika (cm3): 1100
Paliwo: benzyna
Wersja:: HB
Rok prod.:: 2003
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Luty 2014, 13:49   

W zasadzie warto byłoby napisać ten sam temat i dać ogłoszenie do oceny w dziale kupna Citroena,tam z pewnością będzie dużo odpowiedzi. Poza tym po samych zdjęciach ciężko coś stwierdzić,każdy egzemplarz trzeba obejrzeć na żywo.

_________________
www.sklep.impolex.com.pl - opony samochodowe, zima, lato.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA