Witam,
Prawdopodobnie zmuszony będę wymienić komputer w Xsarze Picasso. Zaczęło się miesiąc temu wywaliło błędy przepustnicy i sondy, mechanior skasował i do obserwacji. Przez blisko 1 tys km nic, aż tu podczas emeryckiej jazdy check engine. Odczyt i 7 błędów /lambda, wiatrak klimy, przepustnica, czujnik temp./ samochód praktycznie nie powinien chodzić a chodzi wyśmienicie nic się nie dziej złego poza wywalaniem błędów. Zostawiłem samochód na przejrzenie pod względem mas. Wszystko okazało się ok. Jedynie komputer widzi napięcie ładowania ponad 15 V a w rzeczywistości jest 14,2.
Mechanior skłania się ku wadzie komputera. W związku z tym mam do szanownego grona pytanie. Jakie czynności będą jeszcze wymagane po zakupie używki kompa /numery te same/? będzie trzeba odblokować immo czy coś jeszcze?
Z góry ogromne dzięki za info.
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4273 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 16 Luty 2014, 12:36
Mnie wymieniał mechanik bsi (na ręcznym świecił olej!!!-taka usterka uwalonego bsi)za pomocą lexii ale podejrzewam że ona jest sprawna u Ciebie a przyczyna leży gdzie indziej..BSI kontroluje wskaźniki ,oświetlenie,komunikaty...a komp drugi pracę silnika który jest pod maską...skoro są komunikaty to coś jest nie sprawne a że chodzi poprawnie to inna sprawa..Mnie kiedyś check -engine wywaliło na stałe przez przestawiony potencjometr gazu- A auto jeździło bez zarzutu! ale dawka na sondzie na pewno dała komunikat o złej pracy silnika i spalin.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum