Mój samochód: Citroen Xsara
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: Benzyna + Gaz
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 101 Skąd: Wroclove
Wysłany: 27 Marzec 2014, 15:16
Wszystkie kabelki w sąsiedztwie są sprawdzone, jeden był nadtopiony, wyciągnąłem i zaizolowałem, jednak będę chciał kupić tą kostkę (pomarańczowa) ,która dochodzi do skrzynki bezpieczników bo prawdopodobnie kabelek, który dorobiłem na starych konektorku musi gdzieś nie stykać.
Mam do was prośbę czy moglibyście się rozejrzeć gdzieś w waszej okolicy za tą kostką bo we Wrocku przejeździłem każdy szrot i nie ma na nich Citroenów
Aha jedna prośba gdzie znajduję się przekaźnik od pompy paliwa i czy sama skrzyneczka z bezpiecznikami jest rozbieralna???
Mój samochód: Citroen Xsara
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: Benzyna + Gaz
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 101 Skąd: Wroclove
Wysłany: 28 Marzec 2014, 07:50
Jest kolejna rzecz do obczajenia, w momencie przekręcania kluczyka na desce świeci się tylko kontrolka aku i otwartych drzwi ale gdy przekręcam aby odpalić znika kontrolka aku a pojawia się cała reszta, która powinna być przed tym zdarzeniem. Dodam że podczas przekręcania kluczyka pompa oczywiście nie działa a z przedziału silnika nie słychać żadnego przekaźnika. Czy tak powinno być. Jeszcze jedna prośba dla posiadaczy tego silnika co ja jakie powinny być przekaźniki w skrzynce wew auta??
Mój samochód: Citroen Xsara
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: Benzyna + Gaz
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 101 Skąd: Wroclove
Wysłany: 24 Kwiecień 2014, 19:38
Witam po dłuższej chwili, w końcu zlokalizowałem usterkę tylko teraz nie wiem czy się cieszyć czy płakać. Okazało się, że przyczyna wyżej wymienionych anomalii usterkowych jest padnięta "kostka" stacyjki czyli ogólnie mówiąc stacyjka. Teraz nie wiem czy wymieniać stacyjkę razem z BSI i Kompem, immo, zamkami, czy wystarczy kupić samą stacyjkę (to gówienko, w które wkłada się kluczyk)??
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4384 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 25 Kwiecień 2014, 00:39
Stacyjka powinna być rozbieralna tak jak w większości aut - w cytrynie tego nie robiłem.
Zasada jest taka, że kupujesz gotowe kostki stacyjki z 3 pozycyjnym pierścieniem i podmieniasz na ten w którym masz wypalone styki. Chyba widziałem to nawet na allegro w jakichś nie dużych pieniądzach.
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 25 Kwiecień 2014, 07:06
Kup sama stacyjke, a najlepiej wkladke stacyjki.[ta czesc od dolu zamka]. A twierdziles wczesniej, ze na zaciskach stacyjki wszystko ok. Pomysl, ile czasu bys zaoszczedzil, gdybys na poczatku to sprawdzil dokladnie. Mimo wszystko gratuluje sukcesu. Pozdrawiam.
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 28 Kwiecień 2014, 21:43
Wg Citroen Service stacyjki maja jeden numer czesci 4162 W3 niezaleznie od silnika, wiec ktos wprowadzil Cie w blad. Ja tez moge sie mylic, ale Service chyba nie myli sie?
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum