plus171
Mój samochód: citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: bęzyna/LPG
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2002 Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Wrz 2013 Posty: 102 Skąd: Czarna Sędziszowska
Wysłany: 2 Maj 2014, 01:20 Co to za czujnik i do czego jest on potrzebny ??
Witam forumowiczów tak jak napisałem w temacie potrzebuje pomocy w dowiedzeniu się co to za czujnik i do czego jest potrzebny bo jeden kabelek we wiązce przewodów miałem urwany i wisiał po za wiązką i nie wiadomo gdzie on ma być są tam 2 kabelki ten urwany to żółty i czy on może być winowajcą nierównych obrotów na benzynie ??
przepustnica.jpg
Plik ściągnięto 82 raz(y) 101,69 KB
_________________ Był opel vectra , peugeot 306, skoda felicja ,citroen xsara
Jest citroen c5
Mój samochód: Xantia Break
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON HDI
Wersja:: forte
Rok prod.:: 2000 Pomógł: 38 razy Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 890 Skąd: uk
Wysłany: 2 Maj 2014, 23:40
po pierwsze to popraw dane o samochodzie.
PRAWDOPODOBNIE to grzalka
plus171
Mój samochód: citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: bęzyna/LPG
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2002 Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Wrz 2013 Posty: 102 Skąd: Czarna Sędziszowska
Wysłany: 2 Maj 2014, 23:50
banan napisał/a:
po pierwsze to popraw dane o samochodzie.
PRAWDOPODOBNIE to grzalka
i ona w jakim momencie pracy silnika jest użytkowana do rozruchu czy przy pracy na ssaniu do rozgrzania silnika ?
_________________ Był opel vectra , peugeot 306, skoda felicja ,citroen xsara
Jest citroen c5
rewers
Mój samochód: Citeoen xantia, był AX, BX Audi 80
Poj. silnika (cm3): 1762
Paliwo: Pb+LPG
Wersja:: break
Rok prod.:: 1997 Pomógł: 17 razy Dołączył: 19 Kwi 2012 Posty: 287 Skąd: Lubartów
Wysłany: 3 Maj 2014, 08:02
To jest czujnik temp. zasysanego powietrza i ma wpływ na pracę na benzynę.
plus171
Mój samochód: citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: bęzyna/LPG
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2002 Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Wrz 2013 Posty: 102 Skąd: Czarna Sędziszowska
Wysłany: 3 Maj 2014, 13:27
zrobię jego zdjęcie i wtedy powinniście już być pewni bo do grzałki bardziej pasuje bo po wykręceniu tam żadnych otworów w obudowie przepustnicy nie ma tyle co na sam czujnik jest otwór i jego zamocowanie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum