Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Generator wodoru HHO
Autor Wiadomość
henryxm
Mechanik


Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 1034
Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 19 Październik 2012, 22:09   Generator wodoru HHO

Zapewne część z was czytała już o tym wynalazku.
Chciałbym was o opinie na ten temat. Jeśli chodzi o mnie to mam dość sceptyczny opinię o takich wynalazkach ale ... dziś dowiedziałem się,że mój dobry znajomy jeździ z zamontowanym generatorem wodoru w Xm 2.1TD.Z drugiej "ręki" dowiedziałem się,że twierdzi iż zużycie paliwa w Xm spadło od 20-:-30% .
Jutro o ile nie zapomnę :-) zadzwonię do mojego znajomego i zapytam jak sprawuję się nowy wynalazek :-)
Budowa układu HHO
Na allegro handel już też zaczyna rozkwitać
Generator wodoru HHO Adamsikego



 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 20 Październik 2012, 01:51   

Jakoby to była [prawda, o tym niskim zużyciu paliwa to już dawno koncerny motoryzacyjne wprowadziły by to do masowej produkcji ;) Z drugiej strony to istne perpetuam mobile. Podajemy prąd z akumulatora i powstaje paliwo w postaci wodoru i tlenu! Na tak ale na pewno dostarczenie energii elektrycznej na pewno powoduje większe zużycie paliwa niż korzyści ;) No ale w sumie, jak pożyczymy akumulator od sąsiada, to mamy darmową energię! :-P :lol:

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
henryxm
Mechanik


Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 1034
Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 20 Październik 2012, 07:51   

robson napisał/a:
akoby to była [prawda, o tym niskim zużyciu paliwa to już dawno koncerny motoryzacyjne wprowadziły by to do masowej produkcji

Kto czerpie zyski ze sprzedaży paliwa?
robson napisał/a:
ale na pewno dostarczenie energii elektrycznej na pewno powoduje większe zużycie paliwa

Przy prawidłowym działaniu wynalazku potrzebne jest co najmniej 15A.
HHO Adamski
HHO Adamski II

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 21 Październik 2012, 19:30   

Podążając tym rozumowaniem to najlepsze by było w ogóle zrezygnowanie z kupowania paliwa! Kręcisz korbą, alternator wytwarzaprąd, produkuje się tlen i wodór, później zapalasz silnik i zam produkuje wodór i tlen do spalania! No tak... Ale w ten sposób łamiesz wszystkie możliwe zasady fizyki... Musiał byś wytworzyć więcej energii aby móc ruszyć i pokonać wszystkie opory ruchu, które niestety potrzebują dodatkowej energii...

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
henryxm
Mechanik


Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 1034
Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 22 Październik 2012, 15:47   

robson napisał/a:
Podążając tym rozumowaniem to najlepsze by było w ogóle zrezygnowanie z kupowania paliwa!

Na pewno jeszcze nie teraz .Co do kwestii jazdy na "dodatku" w tym przypadku wodoru, myślę,że pora na to już dawno powinna nastąpić.
Zadzwoniłem do mojego znajomego od Xm i powiedział mi ,że nie zauważył by spadło mu zużycie paliwa. Ma zamontowany jakiś inny sprzęt ,nie od Adamskiego. Być może u niego nie funkcjonuje to tak jak powinno ?
Filmy od użytkowników, którzy zamontowali sobie wynalazek Adamskiego potwierdzają,że jednak to działa. No i teraz komu tu wierzyć ?

 
 
henryxm
Mechanik


Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 1034
Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 24 Październik 2012, 18:58   

Dzisiaj widziałem zamontowany generator wodoru HHO u mojego kolegi w Xm.
Co mnie na dzień dobry zaciekawiało to zupełnie inna praca silnika niż u mnie.
Bardzo "miękki" delikatny rechot.Jak twierdzi właściciel czuje ,że jest czym depnąć ale
z oszczędności jakie miały być w zużyciu paliwa nie widzi .Urządzenie posiada zamontowany przekaźnik który pobiera ponad 35A. Chyba jednak lepszym rozwiązaniem jest zamontowanie regulatora PWM które zmniejszyło by pożeranie tak dużej ilości prądu.

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 24 Październik 2012, 19:03   

henryxm napisał/a:
Chyba jednak lepszym rozwiązaniem jest zamontowanie regulatora PWM które zmniejszyło by pożeranie tak dużej ilości prądu.
No tak i za razem mniejsze wydzielanie się wodoru ;) Nic nie ma za darmo!

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
henryxm
Mechanik


Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 1034
Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 24 Październik 2012, 19:14   

Jak przekazują nam na filmach "termos" Adamskiego pracuje poprawnie przy 12-:-15A.

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5038
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 24 Październik 2012, 19:41   

Czyli rozumuję, mniej wodoru=większa oszczędność hi hi, (skoro kolegi produkuje pewnie więcej wodoru i nie ma oszczędności) ;) Zatem bez wodoru będzie bardziej oszczędnie (nie pobiera prądu).

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
henryxm
Mechanik


Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 1034
Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 24 Październik 2012, 22:18   

Oszczędności to są jak się pieniądze trzyma w skarpecie :-)

 
 
staszek
Mechanik
siona



Mój samochód: XM II;
Poj. silnika (cm3): 2446
Paliwo: ON
Wersja:: Estate
Rok prod.:: 97
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 514
Skąd: Brzeg
Wysłany: 4 Grudzień 2012, 15:35   

henryxm napisał/a:
Oszczędności to są jak się pieniądze trzyma w skarpecie :-)


Oszczędności oszczędnościami - jakaś aktualizacja uzyskanych efektów?

_________________
https://www.facebook.com/...22&locale=pl_PL
 
 
henryxm
Mechanik


Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 1034
Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 4 Grudzień 2012, 17:39   

staszek napisał/a:
jakaś aktualizacja uzyskanych efektów?

Mam już prawię wszystko po za regulatorem PWM.Co do montażu to zrobię to chyba na wiosnę.
Czytam na temat HHO
i ciągle ma dylemat ..... jak to zrównoważyć ... teorię z praktyką ? :(::

 
 
Uszok

Mój samochód: xsara
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: D
Wersja:: Picasso
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 1
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2 Lipiec 2014, 14:24   

Witam
Jeśli kogoś interesuje temat polecam forum :

http://hho-forum.cba.pl

Ja osobiście nie mam w samochodzie, bardziej interesuje mnie palnik warsztatowy na początek :)
Palnik
http://hho-forum.cba.pl/v...p?p=10869#10869

Pomiar LPM HHO
http://hho-forum.cba.pl/v...ighlight=#12794

Pozdrawiam Seba

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA