Jestem posiadaczem C-Crossera z silnikiem 2.2 HDI o mocy 156 KM. Ostatnio zapalił mi się check engine, jednak praca silnika była normalna. Po podłączeniu do OBD okazało się, iż w turbinie jest bardzo wysokie ciśnienie nawet na wolnych obrotach. Przyczyna? Prawdopodobnie złe sterowanie. Zdemontowana sprężarka okazała się na tyle zużyta, że wymagała pełnej regeneracji. W tym modelu silnika zaczęto jednak stosować elektrozawór sterujący turbo, który jest spięty z turbo, a nie oddzielnie. I jak to się można było spodziewać, zawór również uszkodzony. I tak 800 zł poszło na regenerację, a elektrozaworu nigdzie nie jestem w stanie kupić. W ASO powiedzieli, że sprzedają wyłącznie z turbo jako 1 element.
Spotkaliście się może z taką sytuacją w tym silniku? Rozmawiałem z kolegą z ASO i był zaskoczony, twierdzi że nigdy elektroniczne sterowanie nie padło.
Help!
vangembelen
Mój samochód: citroen c- crosser
Paliwo: ON
Wersja:: exsclusive
Rok prod.:: 2008
Dołączył: 17 Sie 2014 Posty: 3 Skąd: Bukowiec /łódz
Wysłany: 9 Wrzesień 2014, 19:21 c-crosser
Witam.
Jestem nowy na forum.
W sierpniu kupiłem c-crossera 2.2 hdi
Nie specjalnie mogę pomóc ale ciekaw jestem jak sobie poradziłeś z problemem.
Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum