Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: robert
28 Październik 2012, 17:40
Regeneracja pompa paliwa C5 2.0 HPI
Autor Wiadomość
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 15 Kwiecień 2014, 08:34   

Do Vectry 2.0 to pompy nie naprawie...

Ale do 2.2 direct (Z22YH) bardzo chetnie i napewno profesjonalnie. Wiecej w podpisie.

_________________
Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6

checkengine.com.pl
 
 
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 4 Grudzień 2014, 09:52   

Witam wszystkich zagladajacych, zatem i potencjalnie zainteresowanych tym tematem.

Chcialbym odswierzyc nieco temat regeneracji robionej w Autoport Gliwice.
Odrazu na wstepie napisze ze sa dla mnie konkurencja, wiec niepochlebne wyrazanie sie o nich moze wydawac sie w moim interesie, chcialbym jednak abyscie sami ocenili wszystko obiektywnie:




Pompa przyszla w tamtym tygodniu, klient kupil samochod uszkodzony, z trybem awaryjnym do 2000 obrotow, bo poprzedni wlasciciel mial juz dosyc. Pompa byla wielokrotnie rozbierana, w oplakanym stanie - nie jest to ani pierwsza, ani ostatnia pompa ktora przyszla do mnie po ingerencji reklamujacego sie tutaj warsztatu..

Wnioskuje ze Autoport dalej nie doszedl do tego, ze guma nie wytrzyma 130kg/cm^2, szczegolnie w temperaturze 120 stopni. Zaden klej do gumy nie wytrzyma takiej temperatury, zatem klejone stalowe elementy sie zwyczajnie rozpadaja po paru dniach, a jakosc gumy pozostawia cala mase zyczen.
Dodatkowo napisze jeszcze ze uzywanie przez Autoport stali DC01 (o podwyzszonej plaskosci) powoduje BARDZO agresywny wzer w pokrywie zaworow zwrotnych - wzer pojawia sie w ciagu kilku dni, strach pomyslec co dzieje sie pozniej z plyta (zdjecia powyzej). Takze polecam sie dobrze zastanowic czy jest to prawda (cytuje z ogloszenia na Allegro):

"Pojawia się coraz więcej ludzi oferujących tańszą usługę regeneracji nie mających zielonego pojęcia o tym co robią i naprawiają na przypadkowo pozyskanych podzespołach.
Nie oszczędzaj 50zł i zleć naprawę swojej pompy firmie która się na tym zna ponieważ naprawia 2-3 pompy dziennie.
Pamiętaj płacąc nieco drożej zyskujesz jakość i gwarancję!"

P.S. 2-3 pompy dziennie, tyle ze chyba na gwarancji.. I naprawde, Panowie z Gliwic dalej nie wiedza co robia (dalej nie znaja zasady dzialania pompy, pomimo ze mija juz 2 lata gdy sie tym zajmuja!)

Pozdrawiam

_________________
Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6

checkengine.com.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA