Wymieniłem olej w cytrynce i chciałem skasować kluczyk,Niestety trzymanie przycisku dziennego przebiegu i kręcenie kluczykiem nic nie daje. Próbowałem i ja i mechanicy moi.
Podłączyłem go z ciekawości pod komputer i okazało się że miał 2 błędy:
PO485 - pisało że Obwód zasilania wentylatora...
PO138 - Obwód sondy lambda sonda 1 czujnik 2 sygnał zbyt wysoki...
O dziwo nie wyświetlił się błąd airbag bo z 3 razy (nawet po wyjeździe od mechanika) mi się zaświeciło
Po skasowaniu, i odpaleniu silnika po 5 min błędy te nie wyskoczyły.
Samochód w/g komputera pali 12,3l/100 dodam że do pracy mam 2,5km w jedna strone po mieście, po drodze 4 światła. Jak przejade 200km od zalania do pełna zweryfikuje spalanie.
Co one mogą oznaczać?
Jak usunąć ten kluczyk z zegarów?
Mój samochód: Peugeot Partner /VW Golf II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: ON /ON
Wersja:: Tepee /GTD
Rok prod.:: 2014 Pomógł: 59 razy Dołączył: 17 Lut 2013 Posty: 893 Skąd: Głogowo k/Torunia
Wysłany: 1 Marzec 2015, 19:00
Jeżeli błędy się nie pojawiają to były tylko jakieś przejściowe. Z tym kasowaniem klucza to działa we wszystkich citroenach, trzymasz przycisk kasowania przekręcasz stacyjkę nie puszczając przycisku kasowania powinno pojawić się odliczanie od 10 do 0. Jeżeli nie skasuje się to lexia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum