Robson mam pytanie co do rurek idących do sfery centralnej nad tylną belką. Mam jedną z nich pękniętą, chciałem wymienić je wszystkie 4 (chyba). Masz może ich rozmiary albo namiar do kogoś kto je zna lub robi. W tej firmie WP może je mają?
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 30 Czerwiec 2013, 23:48
Skoro firma WP je robi, to pewnie wie o co chodzi?
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 14 Lipiec 2013, 20:41
gorzken, Raczej musisz sobie to zmierzyć. Ja przed zakupem robiłem tak samo.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
retromodern
Mój samochód: citroen xm
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: td 12 v
Rok prod.:: 1996 Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lut 2012 Posty: 137 Skąd: KATOWICE
Wysłany: 1 Wrzesień 2013, 13:53
Hej, dołączam do grona potrzebowskich.
Strzelił jeden (lub dwa) przewody z tyłu idące za belką tylną w kierunku lewego koła w miejscu gdzie chowają się za nią aby wyjść dołem.
Czy ktoś będzie mi w stanie powiedzieć/ zidentyfikować te przewody i podać długość (wiem, wiem i co jeszcze) na podstawie kolejności ich "wychodzenia" na podwozie?
retromodern
Mój samochód: citroen xm
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: td 12 v
Rok prod.:: 1996 Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lut 2012 Posty: 137 Skąd: KATOWICE
Wysłany: 1 Wrzesień 2013, 14:00
To pierwsze dwa licąc od strony tego kołnierzyka na przewód elektryczny
I mnie dopadła ta przypadłość.... raz już je łatałem (w warszatcie), ale to głupiego robota. Bierzesz się za robotę, łatasz w jednym miejscu, kilka cm dalej zaczyna cieknąć....
Chcę wymienić większość podejrzanych odcinków, stąd pytanie:
- jakiej średnicy są te przewody żeby kupić na metry? bo na znanym portalu aukcyjnym najpopularniejszy to 4,75 mm, ścianka 0,8.
Chciałbym zamówić wcześniej żeby zminimalizować przestój auta.
- jak z końcówkami do niego - jaki jest gwint i inne parametry (wewn, zewn)?
- czy jak zastosuję grubszy przewód to czy końcówka (odpowiednia do jego grubości i o zgodnym gwincie) będzie OK czy może nie podpasować? ( np. kilka przewodów obok siebie, ciasno, brak miejsca na grubsze nakrętki itp). Bo w sumie układowi to powinno być bez różnicy, najwyżej parę ml LHMu więcej wejdzie
- czy przewody (hamulcowe i hydrauliczne) maja taka samą grubość czy są rózne. I co za tym idzie końcówki?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum