Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 25 Lipiec 2009, 16:25
trochę po za tematen, ale nie chciałbym siedzieć w tym samochodzie podczas wypadku
koniec OT
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 25 Lipiec 2009, 22:53
To chyba przy 100km/h było?!
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
"In the 1998 EuroNCAP safety tests, the XM was reckoned to be one of the safest cars in its class – not bad for such an old design." (w testach bezpieczeństwa EuroNCAP w 1998 roku Xm był uważany za jedno z najbezpieczniejszych aut w swojej klasie - nieźle jak na tak wiekową konstrukcję)
"In the 1998 EuroNCAP safety tests, the XM was reckoned to be one of the safest cars in its class – not bad for such an old design." (w testach bezpieczeństwa EuroNCAP w 1998 roku Xm był uważany za jedno z najbezpieczniejszych aut w swojej klasie - nieźle jak na tak wiekową konstrukcję)
Tylko dziwne, że nigdzie nie można znaleźć i nie widać tych testów...
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 37 razy Dołączył: 14 Lis 2008 Posty: 1034 Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 4 Sierpień 2009, 07:26
robson
Ja tez ich szukalem,przerylem setki stron w googlach i nie znalazlem.Widocznie maja to jedynie w swoim archiwum.
cookie
Mój samochód: C1
Poj. silnika (cm3): 1000
Paliwo: benzin
Wersja:: desire
Rok prod.:: 2008
Dołączył: 27 Maj 2009 Posty: 30 Skąd: Warsiawa
Wysłany: 7 Kwiecień 2010, 11:53
może ja sie nie znam ale jesli chodzi o xantie to te wzmocnienia pojawiły sie chyba w roczniku 96 co by sie zgadzało ze znacznym wzrostem wagi tych samochodów. Kumpel ma xantie 1,9td z 96r i jest prawie o 100kg cięzsza niz moja 1,9td z poczatku 95r. Moja xantia ma na pokładzie dodatkowo HA, jego fabrycznie wieksze koła, troche grubsze piasty. Róznica w wadze to musza byc te wzmocnienia.
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: ON
Wersja:: Hathback EXLUSIVE
Rok prod.:: 2006 Pomógł: 20 razy Dołączył: 15 Kwi 2011 Posty: 796 Skąd: Zawiercie
Wysłany: 11 Styczeń 2012, 20:00
moja Xantia jest z maja 1995r i ma w drzwiach wzmocnienia, takie porządne rury w każdych z czterech drzwi i nie jest to wstawiane przez kazika, lecz fabryczne wzmocnienie
to że X jest wg autora najniebezpieczniejsza guzik mnie obchodzi, przecież nie jeżdżę po to aby był wypadek
poza tym statystycznie kierowcy Xantii to raczej rozważni kierowcy,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum