Użytkownicy
Grupy
Statystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
checkengine z Krakowa
Autor Wiadomość
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback / Break
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 206 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4006
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2014-03-07, 08:36   

Jacenty, dobrze że powoli wychodzisz na prostą ze swoją cytrynką.
Sm0kus, jest profesjonalistą jeżeli chodzi o HPI, nawet przez telefon potrafi pokierować i unaocznić laikowi wygląd, zasadę działania i pomóc.

Teraz nie pozostaje nam nic innego jak zrobić zlot i :564: za nasze cytrynki.

_________________
Google album XM

Google album TZ4K14
 
 
Przemekk

Mój samochód: C3
Poj. silnika (cm3): 1583
Paliwo: BP + LPG
Wersja:: exclusive
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 10 Kwi 2014
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-04-24, 05:33   

Jak się okazuje Sm0kus chętnie pomaga nie tylko w temacie pomp ale również z udziałem lexi :)
Od razu też widać, że nie jest Krakusem (ŻART) bo nie ma parcia na kasę ;)

 
 
ernest319
Eryk

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 10
Skąd: kraków
Wysłany: 2014-04-25, 14:58   

Co prawda to prawda kaski nie chcial ale piwka to by się napił. :-) dzieki za pomoc w diagnostyce auta. Teraz jestem w 100% pewien ze wszystko działa jak należy..

 
 
Hudson

Mój samochód: Citroen C5 HPi
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: break excusive
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 15
Skąd: Opole
Wysłany: 2014-05-14, 00:24   

Ile to już czasu...? Rok ? Tyle minęło od mojej ostatniej wizyty w warsztacie, w którym mechanik mawiał "Cytryna w warsztacie - tylko w herbacie" no i tak ma, bo z moją cytrynką już do niego nie muszę jeździć. Wszystko dzięki Tomkowi "Wielkiemu SMOKUSiowi" :-) .
Diagnoza przez telefon, wizyta w Opolu, wymiana regulatora ciśnienia paliwa i po sprawie. Poinformował że za blisko rok przyjdzie czas na pompę WC. Stało się jak mówił. Auto klękło lecz następnego dnia zapukał kurier z pompą z checkengine
Kilka dni później miałem okazję być w Krakowie (praca) i nie mogłem wyjechać bez wizyty i długiej pogaduchy z Tomkiem. Przy okazji sprawdziliśmy komputer, a przy okazji uglebiliśmy wieloryba (do przeczyszczenia czujnik poziomów na tylnej belce) i mam nadzieję mieć spokój na kolejny dłuuuuugi czas. Więc posiadacze HPI jeśli nie chcecie popaść w dłuuugi to warto zadzwonić do Tomka opowiedzieć i w każdy możliwy sposób wyartykułować dźwięki i zachowanie waszego wozu, a Tomek zajmie się resztą. W moim przypadku wystarczyło włożyć telefon do komory silnika :-) Śmieszne, ale prawdziwe.
Tomek, wielkie dzięki jeszcze raz i widzimy się na zlocie, mam nadzieję.

 
 
alt

Mój samochód: citroen c5
Poj. silnika (cm3): 2948
Paliwo: Benzyna /l pg
Wersja:: exclusive
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 61
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-05-23, 10:26   

Dzięki fachowej pomocy kolegi Sm0kus, szybko ożywiłem swój pojazd po własnoręcznym telekodowaniu BSI. :-)

A już rozważałem autoryzowany serwis...

Polecam!

_________________
ALT
 
 
grisza37

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1560
Paliwo: ON
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 2004
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lis 2013
Posty: 4
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2014-05-28, 16:13   

To i ja wrzucę swoje 3 grosze :mrgreen:
Co prawda w zakresie usługi była "tylko" obsługa okresowa (filtry, olej i takie tam) ale konkretnie, przystępnie kosztowo i miło. Plus lekka diagnostyka Lexią, która potwierdziła, iż 10 letni diesel to nie tylko "ZUO" :-D . Polecam kolegę Sm0kus i pozdrawiam.

 
 
tomqu


Mój samochód: Citroen C4
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: PB+LPG
Wersja:: VTS 180KM
Rok prod.:: 2005
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Kwi 2013
Posty: 17
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-05-31, 17:24   

Ja rowniez skorzystalem z usług kolegi Sm0kus i mogę go śmiało bardzo polecić , szybko uporaliśmy się z błedami w moim VTS-ie.

Podrawiam

 
 
Adam31

Mój samochód: citroen c5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna
Wersja:: ekslusive
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 9
Skąd: Malbork
  Wysłany: 2014-06-06, 20:33   Podziekowanie

Witam również chce podziekować Tomkowi (Smokusowi)za porade jak sie okazało moja Lemonka niedomagała na regulator,po diagnozie na odleglość (600km)Autko smiga az milo narazie zrobilem 200km.Naprawde warto kożystać z porad Tomka.Pozdrawiam wszystkich HPI-kow

_________________
Adam
 
 
Machos
Machos

Mój samochód: Citroen C5 HPI
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Kombi
Rok prod.:: 2002
SKYPE - login: radiobioslone
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 8
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2014-06-09, 21:09   

Smokus nie tylko ma złote ręce i kawał głowy do silników Cytrynek. Potrafi zrobić świetnie inne prace, choćby przy zawieszeniu. No i potrafi nauczyć, ponieważ nigdy nie "grzebałem" przy samochodach, a teraz po instruktażu wymienię sobie żarówki postojowe przednich świateł. Przy wymianie z jednej strony trzeba będzie trochę pomyśleć, żeby zrobić sobie dobre dojście, albo od grilla, albo od akumulatora.

Kiedy widzę Cytrynki, zwłaszcza te 10-latki, to od razu sobie myślę, czy to nie aby auto zrobione przez Smokusa?

Za chwilę minie rok od wymiany regulatora, 10 miesięcy od wymiany EGR, a auto sobie jeździ. I o to chodzi.

Łożyska tylnych kół zaczęły lekko szumieć, więc za miesiąc, może za dwa, trzeba zadbać o auto.

 
 
arekferoza

Mój samochód: c5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 3
Skąd: mysliborz
Wysłany: 2014-08-06, 05:49   

polecam jak najmocniej firmę checkengine z krakowa,już dawno nie spotkałem się z tak miłą,fachową i rzetelną firmą.po kontakcie z Nimi powróciła do mnie wiara,że jeszcze w tym naszym kraju są porządni ludzie którzy nie patrzą tylko na kasiorę ale najważniejsze jest dla Nich zrozumienie i obopólne zadowolenie ze współpracy.jeszcze raz serdecznie dziękuję panie TOMKU.
:lol:

 
 
mazaq

Mój samochód: Peugeot 307
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: Pb + LPG
Wersja:: 5d HB
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-08-06, 13:33   

Ja również polecam checkengine.com.pl za którą stoi kolega Sm0kus ;) .
Do zrobienia była aktywacja tempomatu w Peugeot 307 - poszło bardzo gładko.
Ja ze swojej strony zatroszczyłem się o zakup niezbędnego hardware (manetka + prosty czujnik do pedału hamulca za 12zł), kolega podłączył do kompa i ruszyło od kopa :) .

Niestety moja wersja samochodu nie udostępnia żadnego komunikatu o tempomacie - jego działanie tylko "czuć". Nie jest to jednak aż taka wada, ponieważ rozpędzam się do prędkości jaka mi pasuje, naciskam "SET" i samochód jedzie tak cały czas. Ewentualnie mogę przyciskami +/- przyspieszać i zwalniać. Świetna sprawa, polecam każdemu posiadaczowi Citroena z analogicznym przełącznikiem zespolonym i silnikiem z przepustnicą nie na linkę. Można tanim kosztem nieźle zupgrade'ować samochód ;)

 
 
plasma

Mój samochód: C5 HPI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Pb
Wersja:: exclusive
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 6
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-08-30, 22:23   Dzięki Smokus !

Polecam wszystkim usługi Tomka.  Po pierwsze  przemiły i kulturalny człowiek,  a po drugie fachowiec jakich mało. Zna się  na sprawie, hpiki ogarnia w mig i ogólnie bardzo  dobrze zna się  na motoryzacji i cytrynach. POLECAM. Bardzo  mi pomógł w problemach z C5.

_________________
Pozdrawiam Marek
 
 
holender

Mój samochód: citroen c5 hpi
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: hpi
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 1
Skąd: nowa sól
Wysłany: 2014-12-10, 14:29   Podziękowanie

No cóż i ja chcę wyrazić wdzięczność Panu z checkengine z Krakowa jeśli chodzi o moją cytrynkę ,ponieważ po wizytach u trzech innych mechaników chciałem ją oddać na złom .A teraz autko mi smiga. Pierwszy tzw fachowiec sprawdzał mi autko komputerem i stwierdził że to zapchany filter paliwa jest przyczyną ,ale tego filtra nie mógł znależć ,do drugiego dojechałem w trybie awaryjnym (cały czas świecił antypolution fault i czasami ESP /ASR not funktioning-musiałem auto gasić i zapalać ale dalej jechał) ,ten gość gdy zobaczył ten samochód stwierdził że auto jest super i nie ma problemu z naprawą ,dwa dni i będzie hulał.Jednak po dwóch dniach zadzwoniłem do niego i stwierdził że auto jest do bani i lepiej oddać go na złom (rozebrał i zle złożył pompe wysokiego ciśnienia ,regulator ciśnienia paliwa i co tam jeszcze zepsuł to wychodzi mi teraz) Trzeci mechanik oczywiscie po ponownym sprawdzeniu komputerem zajął się tym komputerem ,dobrze że podjechałem lawetą i go zabrałem . Sumując aby dalej nie rozpisywać się na temat nieudolności tych panów ,gdyby nie wasze posty nie znalazłbym adresu do Pana Tomka z checkengine z Krakowa.
I to jest ten gość ,którego szukałem ;
przez telefon bezbłędnie powiedział co aucie dolega ,wycenił ,ja wysłałem on naprawł i przysłał ,ja zamontowałem i stał się cud auto przekroczyło 6 tysięcy obrotów ,Także reasumując jeśli ktoś chce pozbyć się dodatkowych kosztów dzwoncie do niego ,to moja rada pozdrawiam tego Pana i dziękuje za wszystkie porady

 
 
jazo10
Jacek

Mój samochód: XP 1,6 HDi
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: diesel
Wersja:: Picasso
Rok prod.:: 2006
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 50
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-26, 13:15   

Wyrazy uznania dla kolegi Tomasza (Sm0kus) za fachową i szybką pomoc Lexią przy radioodbiorniku, tempomacie i czujnikach cofania w moim pikusiu. Co fachman to fachman!

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA