Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Klima nie chce grzać Citroen C5
Autor Wiadomość
Wojciu1995


Mój samochód: Citroen C5/Peugeot 306 Cabrio
Poj. silnika (cm3): 2179
Paliwo: diesel biturbo
Wersja:: liftback
Rok prod.:: 2007
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Mar 2015
Posty: 357
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 15 Październik 2015, 23:04   

zrób tak jak mówie

_________________
strona mojego serwisu Citroen-Peugeot http://serwis-bialobrzegi.pl/
facebook https://www.facebook.com/wojtek4714
 
 
mumek1916

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: benzyna
Wersja:: MK2
Rok prod.:: 2011
Dołączył: 15 Paź 2015
Posty: 15
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 15 Październik 2015, 23:05   

Ok. jutro rano tak zrobie.

Dzieki za podpowiedz

 
 
Wojciu1995


Mój samochód: Citroen C5/Peugeot 306 Cabrio
Poj. silnika (cm3): 2179
Paliwo: diesel biturbo
Wersja:: liftback
Rok prod.:: 2007
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Mar 2015
Posty: 357
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 15 Październik 2015, 23:06   

ogólnie nie wolno zmieniać teperatury przy włączonym wentylatorze bo klapy sie urywają a są plastikowe i nie trudno o to.

_________________
strona mojego serwisu Citroen-Peugeot http://serwis-bialobrzegi.pl/
facebook https://www.facebook.com/wojtek4714
 
 
mumek1916

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: benzyna
Wersja:: MK2
Rok prod.:: 2011
Dołączył: 15 Paź 2015
Posty: 15
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 15 Październik 2015, 23:08   

Czyli lepiej ustawic temperature przed odpaleniem wentylatora.

Dzięki za podpowiedz. Bede o tym pamietał na przyszłość

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4273
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 15 Październik 2015, 23:09   

mumek1916, może niski poziom miał wpływ (powietrze w układzie nagrzewnicy)... a co do klap to czy producent ogłasza że nie wolno mieszać bo usterka? i tu pytanie do Wojciu1995, bo jestem ciekaw..

 
 
pedro
Aktywny
Citroen Kalisz



Mój samochód: Citroen C5 X7 2.0HDi, C4 3D 1.6HDi
Poj. silnika (cm3): 2000;1600
Paliwo: Diesel
Wersja:: 163KM Sedan , VTR-3D
Rok prod.:: 20102005
SKYPE - login: pedro-kalisz
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 2346
Skąd: Kalisz
Wysłany: 16 Październik 2015, 09:38   

Jeżeli po "rozruszaniu" klap dziala to moze wskazywac na ich bliski koniec

_________________
LEXIA/PP2000
C5 X7 2.0HDi FAP 163KM na hydro
C4 3D 1.6 HDi
kiedyś:
GSA,BX 1.4, ZX 1.8i, ZX 1.4, BX 1.9D, XM 3.0V6 ,Xantia 1.8i, Xantia 2.1TD,Xantia 1.8i+gaz,C5 2.2HDi EXCLUSIVE HB, Xsara VTS 2.0 HDi, C4 Picasso 1.6 HDi, C5 FL 2.0HDi
Kliknij"POMÓGŁ"jak tak się stało
 
 
Koenig

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: Diesel
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 2011
Dołączył: 17 Mar 2015
Posty: 6
Skąd: Miechów
Wysłany: 4 Styczeń 2016, 20:32   

Sory za odkopanie tematu, ale nie chcę zakładać niepotrzebnie nowego a mój problem jest trochę zbliżony.
Moje auto to C5 X7 z 2011 roku, diesel, klima automatyczna, dwustrefowa. Auto kupiłem w marcu tego roku, wtedy nie zauważyłem żadnych problemów z ogrzewaniem. Latem pracowała już klimatyzacja - w zasadzie bez zarzutu. Dopiero później odniosłem wrażenie że ta automatyczna klima czasami żyje swoim życiem. Zmienia siłę nadmuchu dość niespodziewanie itp. Nie mniej jednak w niczym to jeszcze nie przeszkadzało i nie wzbudziło mojej podejrzliwości. Problem pojawił się gdy zrobiło się zimniej. Ogrzewanie niby działa (cały czas mam tryb auto) i coś tam nagrzewa, ale bardzo słabo. Nadmuch chuczy, ale efekt jest dość mizerny. Mam jeszcze dwa inne auta z automatyczną klimą i akurat dzisiaj zwróciłem uwagę, że to inne auto bardzo szybko się nagrzewa, przy ustawieniu 22 stopni po kliku minutach w aucie juz się nie da wytrzymać. W C5 natomiast nawet po przejechaniu 30-40km nadal jest chłodno.
Poczytałem kilka tematów o klapkach ale jako laik na razie słabo przyswajam. :mrgreen: Przeczytałem gdzieś, że X7 już był wolny od problemów z klapkami, ale w innych tematach nie znalazłem potwierdzenia tej tezy. Ktoś ma wiedzę w tym temacie?
No i czy jest jakiś sposób aby zdiagnozować że przyczyna leży faktycznie w klapkach a nie np w zapowietrzonym układzie? Choć poziom płynu jest OK, a po takim czasie (jeśli coś było robione) już może układ sam by się odpowietrzył?
A może przyczyna leży jeszcze gdzieś indziej?

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA