Wysłany: 4 Grudzień 2015, 20:46 C5 III x7 brak nawiewu
Witam mój citroen niema nawiewu dmuchawa ani ruchu kupiłem rezystor ale nic nie pomogło. Mam taki rezystor jak na zdjęciu po pomiarze oporności 1i 2 3i4 to tylko na jednej parze jest opornośc na drugiej brak i nowy i stary rezystor tak ma . macie jakies pomysły oczywiście bezpiecznik pod maską jest sprawny z oznaczeniem F11 40A. pozdrawiam
Mój samochód: Peugeot Partner /VW Golf II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: ON /ON
Wersja:: Tepee /GTD
Rok prod.:: 2014 Pomógł: 59 razy Dołączył: 17 Lut 2013 Posty: 893 Skąd: Głogowo k/Torunia
Wysłany: 5 Grudzień 2015, 16:02
Uszkodzony rezystor = dmuchawa na maxa. Szkoda było kasy. Musisz po kolei sprawdzić wiązki i wtyczki, podłącz również wentylator na krótko, napewno coś się wyjaśni.
Mój samochód: Citroen C5 X7 2.0HDi, C4 3D 1.6HDi
Poj. silnika (cm3): 2000;1600
Paliwo: Diesel
Wersja:: 163KM Sedan , VTR-3D
Rok prod.:: 20102005
SKYPE - login: pedro-kalisz Pomógł: 71 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 2346 Skąd: Kalisz
Wysłany: 5 Grudzień 2015, 16:08
jak masz dostęp do lexii to można zrobić test dmuchawy...
a jak nie to najpierw tak jak pisze kolega, na krótko jak się dojdzie do dmuchawy...
no i bezpieczniki- ten pod maską chyba jest od wentylatora chłodnicy...
_________________ LEXIA/PP2000
C5 X7 2.0HDi FAP 163KM na hydro
C4 3D 1.6 HDi
kiedyś:
GSA,BX 1.4, ZX 1.8i, ZX 1.4, BX 1.9D, XM 3.0V6 ,Xantia 1.8i, Xantia 2.1TD,Xantia 1.8i+gaz,C5 2.2HDi EXCLUSIVE HB, Xsara VTS 2.0 HDi, C4 Picasso 1.6 HDi, C5 FL 2.0HDi
Kliknij"POMÓGŁ"jak tak się stało
wypiałem wtyczke wentylatora i nie dochodzi prąd wogóle nie wiem co jest grane nie mam dostepu do lexi autko mam dopiero tydzien zastanawiam sie na opornica czy na tych kanała ma byc opornosc czy nie bo mam tylko na 1i2 na 3i4 niema i ten stary opornik i ten nowy używany tez ma na jednej parze
Mój samochód: Citroen C5 X7 2.0HDi, C4 3D 1.6HDi
Poj. silnika (cm3): 2000;1600
Paliwo: Diesel
Wersja:: 163KM Sedan , VTR-3D
Rok prod.:: 20102005
SKYPE - login: pedro-kalisz Pomógł: 71 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 2346 Skąd: Kalisz
Wysłany: 5 Grudzień 2015, 17:25
na 1,2 możesz mieć opór bo to jest sterowanie a na 3,4 nie bo tu wychodzi prąd do wentylatora, jak nie ma prądu na wentylatorze to problem jest przed nim... sprawdź zasilanie opornicy czy do wtyczki dochodzi prąc ( na odpalonym aucie) jak nie to szukasz dalej... a tu już tylko chyba bezpiecznik jest po drodze...
_________________ LEXIA/PP2000
C5 X7 2.0HDi FAP 163KM na hydro
C4 3D 1.6 HDi
kiedyś:
GSA,BX 1.4, ZX 1.8i, ZX 1.4, BX 1.9D, XM 3.0V6 ,Xantia 1.8i, Xantia 2.1TD,Xantia 1.8i+gaz,C5 2.2HDi EXCLUSIVE HB, Xsara VTS 2.0 HDi, C4 Picasso 1.6 HDi, C5 FL 2.0HDi
Kliknij"POMÓGŁ"jak tak się stało
Masz chyba racje zobacze czy jest prad na bezpieczniku jak nie to niestety pada na bsm
rafcio_100
Mój samochód: Renault Megane II
Poj. silnika (cm3): 1870
Paliwo: diesel
Wersja:: Grandtour/Kombi
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 24 Lut 2018 Posty: 2 Skąd: Dębica
Wysłany: 24 Luty 2018, 11:45
Odświeżam stary temat, bo dokładnie tego dotyczy mój problem. Na których pinach jest plus i minus od zasilania a na których i w jaki sposób jest sterowanie? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź.
rafcio_100
Mój samochód: Renault Megane II
Poj. silnika (cm3): 1870
Paliwo: diesel
Wersja:: Grandtour/Kombi
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 24 Lut 2018 Posty: 2 Skąd: Dębica
Wysłany: 24 Luty 2018, 15:01
Znalazłem:
1-Masa
2-Sygnał ze sterownika klimatyzacji
3-Sterowanie dmuchawą
4-Plus ze skrzynki bezpieczników
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum