Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Jacoll
4 Lipiec 2016, 20:37
zakup C5
Autor Wiadomość
mrezmer

Mój samochód: Seat
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: benzyna
Wersja:: hb
Rok prod.:: 1995
Dołączył: 04 Lip 2016
Posty: 0
Skąd: Świecie
Wysłany: 4 Lipiec 2016, 19:47   zakup C5

Witam serdecznie kolegów z forum.
Kusi mnie zakup C5 z 2003. Do tej pory nie miałem okazji wożenia się Citroenem i nie mam doświadczenia w technicznych zagadnieniach.
Zerknijcie proszę na link do ogłoszenia z autem i na komorę silnika, czy tam nie powinno być osłony nad pokrywą zaworów?

http://olx.pl/oferta/citr...html#7117843df0

Auto fajne, cały oryginał, kusi trochę.

Michał

_________________
Widzę same plusy, rzekł optymista wchodząc na cmentarz.
 
 
__Robert__
Aktywny



Mój samochód: Citroen C5 X7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Pb + LPG
Wersja:: Kombi
Rok prod.:: 2008
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 1409
Skąd: Szczecin
Wysłany: 4 Lipiec 2016, 20:34   

Dość ładna, osłony w tym modelu nie ma.

_________________
Zapraszam na diagnostykę komputerową - LEXIA
Pozdrawiam
Robert
 
 
Piasek
Aktywny



Mój samochód: Citroen C3
Poj. silnika (cm3): 1124
Paliwo: benzyna
Wersja:: HB
Rok prod.:: 2005
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Kwi 2015
Posty: 536
Skąd: CRA
Wysłany: 6 Lipiec 2016, 11:46   

Kolejny... zero papierów ale "można wracać na kołach".
Strzelać do nich powinni z zardzewiałego śrutu żeby konał długo i boleśnie za to w co pakują nieświadomych nabywców.

 
 
Rafal_93
Aktywny
LHM w żyłach


Mój samochód: Citroen C1
Poj. silnika (cm3): 998
Paliwo: PB
Wersja:: 5d
Rok prod.:: 2007
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 1096
Skąd: Brodnica
Wysłany: 7 Lipiec 2016, 09:45   

Piasek, rozwiń temat. Może komuś się przyda.

_________________
Diagnostyka komputerowa w kujawsko pomorskim:
- LEXIA/PP2000
- VOLVO VIDA/DICE
- Uniwersalny diagnoskop
- Serwis i regulacje instalacji LPG
 
 
Piasek
Aktywny



Mój samochód: Citroen C3