No i mnie dopadła dość typowa usterka w C5 - pęknięcie przewodu hydraulicznego zasilającego tylną oś. Pęknięcie znajduje sie nad zbiornikiem paliwa (prawdopodobnie na uchwycie), więc dostęp kiepski.
Efektem oczywiście jest całkowity spadek ciśnienia w tylnej osi (uziemienie).
Cena naprawy w serwisie ok. 1950 zł, ale tak szybko to ja im auta nie oddam .
Oczywiście chciałem skorzystać z Pana Stanisława z Częstochowy, jednak posiada tylko praskę do zakuwania wężyków do C5 czyli 3,5mm. W C6 ten przewód ma 5 mm, wiec prawdopodobnie trzeba będzie usunąć pęknięty fragment i wstawić nową rurkę. Zastanawiam się tylko nad metodą łączenia, bo ponoć są teraz jakieś złącza nie wymagające zakuwania końcówek przewodów.
Macie jakąś koncepcję?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum