darius1990
Mój samochód: Xsara II VTR
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: pb/lpg
Wersja:: 2
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 43 Skąd: Białystok
Wysłany: 27 Styczeń 2017, 10:29
Mam caly raport z parametrami. Moze wrzuce i ktos cos dostrzeze?
darius1990
Mój samochód: Xsara II VTR
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: pb/lpg
Wersja:: 2
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 43 Skąd: Białystok
Wysłany: 28 Styczeń 2017, 17:04
MAMUTH
Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: PB + LPG
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2003 Pomógł: 7 razy Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 155 Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Luty 2017, 15:16
Dobra wiadomość, że z tym błędem chociaż Ci zawory przeżyją .
A tak na serio. Jeździłeś na samym PB przez jakiś czas tak aby zobaczyć czy przyczyna pochodzi z jazdy na LPG ? Jak na PB komputer nie zacznie korygować do normalnych wartości to znaczy, że trzeba szukać w innych miejscach jak sondy, map sensory itp. Jeżeli po np: tyg. jazdy na PB zacznie wracać Ci do normy to jasna sprawa, mapy LPG źle ustawione i rozjechały Ci mapy PB .
darius1990
Mój samochód: Xsara II VTR
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: pb/lpg
Wersja:: 2
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 43 Skąd: Białystok
Wysłany: 3 Luty 2017, 13:17
Tydzien nie ale 3 dni ostatnie jezdze na pb z koniecznosci i jest tak samo
MAMUTH
Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: PB + LPG
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2003 Pomógł: 7 razy Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 155 Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Luty 2017, 09:18
Zakładając, że wszytko jest ok od strony czujników itp. a on nadal dziwnie chodzi to przypomniał mi się przypadek Taty w C2. On też ma 1.4 8V (myślę, że bardzo się nie różni) i tam ma regulowane zawory ręcznie. U niego problem polegał na tym, że na zimnym dławił się i dziwnie chodził, potrafił zgasnąć itp. Po rozgrzaniu już jakoś normalnie działał.
Może i u Ciebie regulacja zaworów pomoże, chyba, że już to robiłeś ?
darius1990
Mój samochód: Xsara II VTR
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: pb/lpg
Wersja:: 2
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 43 Skąd: Białystok
Wysłany: 13 Luty 2017, 18:18
Sprobuje
darius1990
Mój samochód: Xsara II VTR
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: pb/lpg
Wersja:: 2
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 43 Skąd: Białystok
Wysłany: 1 Marzec 2017, 20:06
Wymienialem rozrzad to i powiedzialem zeby mi mechanik wyregulowal te zawory. Bez zmian, dodatkowo cos mi czasem, nie czesto a jednak gdzies, nie wiem bo tylko przy jezdzie, stuknie, slychac to i czuc lekkie bicie w pedalach hamulca i sprzegla. A z tymi zaworami to niby odleglosc jest dobra ale co drugi i tak o cos zaczepia, !@#%^^&%^& wie, nie pamietam dokladnie co gadal mechanik
darius1990
Mój samochód: Xsara II VTR
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: pb/lpg
Wersja:: 2
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 43 Skąd: Białystok
Wysłany: 31 Maj 2017, 09:29
Problem w koncu rozwiazany. Sam kupilem elm i pierwsze co zwrocilo moja uwage to przy pedale gazu wcisnietym w podloge przepustnica otwarta w 63%. Podciagnalem linke, do 80% wzroslo. Od razu inna jazda, szybko wchodzi na obroty i nic nie dusi. Szkoda tylko ze fachowcy z roznych warsztatow mi wczesniej wcisneli wymiane swiec i czujnika temperatury ktore byly ok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum