Mój samochód: Citroen C8 + JUMPY
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON
Wersja:: VAN
Rok prod.:: 2011
Dołączył: 13 Lis 2016 Posty: 3 Skąd: Karkonosze
Wysłany: 7 Grudzień 2016, 21:55 XSARA PO TUNINGU VTS-VTR? - ZMIANA NA NORMALNĄ WERSJĘ
Szanowni forumowicze, temat nietypowy, zamiana auta w drugą stronę t.j z obniżonej wersji na zwykłą. Kupiłem dla żony piękną niespotykana Xsarę jak na zdjęciu, niestety nie bardzo się nadaje w moje góry, jak też ma niż jeździć świeży kierowca t.j moja żona i nie chcę aby sie denerwowała każdym krawężnikiem.
Moje pytanie brzmi czy muszę zmienić tylko sprężyny czy kpl. z amortyzatorami, wahaczami itp, czy kupić używane, czy nowe, a jeśli nowe to jakiej firmy? Chcę tez kupić osłone pod silnik, jest ich masę na Allegro, ale nie wiem która jest coś warta i pasuje (XSARA II HDI - 2003).
Pozdrawiam z Karkonoszy
Tomek
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4382 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 8 Grudzień 2016, 14:25
Trzeba zobaczyć co ktoś tam zmieniał. Ale raczej komplet amortyzatorów i sprężyny przednie do wymiany na nowe jeżeli już. Z tyłu możliwe że wystarczy na drążkach belkę podnieść. Podaj sprzedawcy dane auta to ci osłonę dobierze. A fotki nie udało ci się dodać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum