[ZX] ogrzewanie
Autor
Wiadomość
tomn222
Mój samochód: ZX
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: benzyna
Wersja:: Avantage
Rok prod.:: 1995
Dołączył: 03 Gru 2014 Posty: 94 Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 25 Styczeń 2017, 18:58
Jeszcze nie płukałem bo czekam na lepszą temperaturę...
Spróbuję to zrobić bardziej kompleksowo. Tak, jak napisałeś Jak zrobię to się odezwę. Dziękuję za odpowiedzi
tomn222
Mój samochód: ZX
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: benzyna
Wersja:: Avantage
Rok prod.:: 1995
Dołączył: 03 Gru 2014 Posty: 94 Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 12 Luty 2017, 19:14
Zrobiło się trochę cieplej i chciałem z tym powalczyć. Ściągnąłem ten metalowy zacisk, odgiąłem plastikowy zaczep i ... chyba prędzej wyrwę nagrzewnicę przez ścianę grodziową niż odłączę te przewody...
Najgorsze jest to, że nie ma ich jak podważyć, zrobić dźwigni. Jakiś pomysł jak to ściągnąć?
Rafal_93
Aktywny LHM w żyłach
Mój samochód: Citroen C1
Poj. silnika (cm3): 998
Paliwo: PB
Wersja:: 5d
Rok prod.:: 2007
Pomógł: 32 razy Dołączył: 19 Sty 2014 Posty: 1096 Skąd: Brodnica
Wysłany: 12 Luty 2017, 19:49
tomn222 , zlać WD-40 i najpierw próbować je obkręcić na krućcach i dopiero próbować zdjąć.
_________________ Diagnostyka komputerowa w kujawsko pomorskim:
- LEXIA/PP2000
- VOLVO VIDA/DICE
- Uniwersalny diagnoskop
- Serwis i regulacje instalacji LPG
jarulis
Mechanik
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 13 razy Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 491 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 13 Luty 2017, 10:13
tomn222 napisał/a: Jakiś pomysł jak to ściągnąć?
A próbowałeś zgodnie z instrukcją?
1 - odginasz zabezpieczenie wewnątrz,
2 - ciągniesz.
Z reguły wystarczyło poruszać góra-dół + na boki i wychodziło.
ZX-krocce nagrzewnicy.jpg
Plik ściągnięto 16 raz(y) 46,91 KB
_________________ Pozdrawiam! Jarek
https://www.pajacyk.pl/#index
tomn222
Mój samochód: ZX
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: benzyna
Wersja:: Avantage
Rok prod.:: 1995
Dołączył: 03 Gru 2014 Posty: 94 Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 19 Luty 2017, 11:16
Robiłem zgodnie z instrukcją. Grzałem tez te przewody żeby były miększe ale nic nie pomagało. Finalnie ściągnąłem od strony trójnika od gazu. Udało się przepłukać. Auto zdecydowanie lepiej grzeje
Dziękuję za pomysły i pomoc
jarulis
Mechanik
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 13 razy Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 491 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 19 Luty 2017, 20:24
tomn222 napisał/a: Finalnie ściągnąłem od strony trójnika od gazu.
Co to znaczy? Zdjąłeś węże z przeciwnych końców - na silniku?
Cieszę się, że się obyło bez wymiany nagrzewnicy
_________________ Pozdrawiam! Jarek
https://www.pajacyk.pl/#index
tomn222
Mój samochód: ZX
Poj. silnika (cm3): 1400
Paliwo: benzyna
Wersja:: Avantage
Rok prod.:: 1995
Dołączył: 03 Gru 2014 Posty: 94 Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 21 Luty 2017, 09:05
Pod układ chłodzenia jest wpięte lpg. I odłączając tam są trójniki, tam też idą przewody od nagrzewnicy.