Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: E5 / LPG
Wersja:: TURBO
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 593 Skąd: centralna Polska
Wysłany: 4 Styczeń 2023, 23:56
Fajnie, że jest lepiej.
_________________ Klasykiem nie opłaca się jeździć na co dzień, ale warto.
mateusz25
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 2496
Paliwo: diesel
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 1998 Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Sty 2015 Posty: 330 Skąd: Goleniów
Wysłany: 11 Styczeń 2023, 15:59
Czy w maglownicy na tym kołnierzu co jest pierścień plastikowy jest jakiś simering bo cieknie jak sprawdzalem. Czy w 2.5 latwo wyjąć maglownice i z której strony.
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: E5 / LPG
Wersja:: TURBO
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 593 Skąd: centralna Polska
Wysłany: 11 Styczeń 2023, 18:27
Opisz dokładniej które miejsce masz na myśli?
_________________ Klasykiem nie opłaca się jeździć na co dzień, ale warto.
mateusz25
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 2496
Paliwo: diesel
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 1998 Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Sty 2015 Posty: 330 Skąd: Goleniów
Wysłany: 11 Styczeń 2023, 22:54
Był już temat na forum ale dokladniej co tam jest pod tym plastikiem. https://citroen.org.pl/forum/viewtopic.php?t=12648#gsc.tab=0
Mam druga maglownice wyjętą i będzie do testu zeby wymienic w niej uszczelki i jak nie uzzkodze nic to zaloze zamiast obecnej co cieknie.
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 11 Styczeń 2023, 23:12
Pod tym plastykiem jest simmering. Mozna go wymienic, ale... problemem jest korozja walka i dlatego zaczyna cieknac w miejscu styku z uszczelniaczem. Mozesz sprobowac wymienic, ale efekt moze byc krotkotrwaly. Moze w tej drugiej maglownicy masz ten walek dobry? Wtedy warto wymienic i walek. Szybciej jest wymienic tylko simmering, ale efekt moze byc mizerny.
Ten plastyk chroni niby walek od kurzu i wody, ale czesto jest to slaby punkt.
Zapamietaj (oznacz polozenie) plastyku na walku, bo pokazuje on polozenie przekladni do jazdy na wprost - ulatwia prawidlowy montaz walka kierowniczego na maglownicy.
mateusz25
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 2496
Paliwo: diesel
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 1998 Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Sty 2015 Posty: 330 Skąd: Goleniów
Wysłany: 12 Styczeń 2023, 00:30
Może w tej wyjętej jak walek lepszy to uszczelki zmienie tylko i cała zamienię. Położenia już wcześniej nie oznaczyłem i jak drążki zmienialem to końcówki na oko wkrecilem i teraz obrót kierownicy z jednej jest większy. Na lexi pokazuje ale na wprost mam na 0 może tylko końcówki wykręcić i ustawic od nowa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum