Witam.
Znalazłem na tym forum piękną instrukcję wymiany paska osprzętu.
Piszą tam co by przyrządem ścisnąć napinacz rolkowy a potem go zablokować.
Podpowiedzcie jak ma ścisnąć napinacz ktoś nie posiadający owego przyrządu?
Mój samochód: Peugeot Partner /VW Golf II
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: ON /ON
Wersja:: Tepee /GTD
Rok prod.:: 2014 Pomógł: 59 razy Dołączył: 17 Lut 2013 Posty: 893 Skąd: Głogowo k/Torunia
Wysłany: 3 Kwiecień 2017, 16:23
Nie potrzebujesz żadnego przyrządu do zblokowania. Bierzesz klucz 15 i pociągasz napinacz i ściągasz pasek. Blokada ułatwia ale nie jest niezbędna, równie dobrze do zblokowania możesz użyć czegoś co ma mniej niż chyba 5 mm.
rafaln1
Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1587
Paliwo: benzyna
Wersja:: nie mam pojęcia
Rok prod.:: 2008
Dołączył: 26 Cze 2014 Posty: 19 Skąd: stont
Wysłany: 3 Kwiecień 2017, 21:08
Już zakumałem o co biega.
Dzięki Kolego za podpowiedź.
Kupiłem pasek Dayco, zobaczymy jak będzie się sprawował.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum