Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: robson
21 Kwiecień 2017, 22:44
Problem z elektronicznym hamulcem po awaryjnym zwolnieniu.
Autor Wiadomość
mp005

Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Diesel
Wersja:: X7
Rok prod.:: 2008
Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 1
Skąd: WLKP
Wysłany: 21 Kwiecień 2017, 19:05   Problem z elektronicznym hamulcem po awaryjnym zwolnieniu.

Witam, Mam problem z ręcznym ponieważ ściągnąłem lewą linkę od recznego co idzie do zacisku ( ponieważ chciałem sprawdzić czy grzanie się tylnej tarczy to przyczyna linki od ręcznego) i auto zaciagneło mi automatycznie reczny gdy linka nie byla w zacisku. Obecnie mam choinke na desce (service, i dwie kontrolki żółte od ręcznego) plus napis ze blad ruszania pod górkę oraz błąd hamulca ręcznego. Odłączenie akumulatora nic nie daję :/ . Byłem u elektryka ale po podpięciu komputerem usunął błądy ale po chwili znów wrocily. Chciał przeprowadzić na nowo proces inicjalizacji ale wyskakiwał mu błąd ze niby (lewa linka jest zablokowana czy coś w tym stylu). Natomiast jesli po włączeniu auta pociagne za uchwyt od recznego słuchac charakterystyczne "tyk,tyk,tyk" po czym pika i błąd hamulca ręcznego. Aha aby zluzowac linkę ktora była zaciągnięta po tym samoczynnym zaciągnięciu to użyłem awaryjnego ręcznego pod podłokietnikiem. Aktualnie auto normalnie jeździ ale nie mam ręcznego. Czy diagnoza i na nowo zaprogramowanie LEXiA pomoże ? Czy silniczek od ręcznego mogl paść ? Dodam jeszcze ze elektryk mówił mi ze ogólnie były 3 błędy jednym z nim bylo ze silniczek elektryczny - zbyt duża temperatura czy cos w tym stylu. Linke dziś przeglądałem z ciekawości, nie jest nigdzie przedarta ani urwana po wyciągnięciu z zacisku chodzi bardzo plynnie.

Pozdrawiam i z gory dziękuję.

 
 
pedro
Aktywny
Citroen Kalisz



Mój samochód: Citroen C5 X7 2.0HDi, C4 3D 1.6HDi
Poj. silnika (cm3): 2000;1600
Paliwo: Diesel
Wersja:: 163KM Sedan , VTR-3D
Rok prod.:: 20102005
SKYPE - login: pedro-kalisz
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 2346
Skąd: Kalisz
Wysłany: 23 Kwiecień 2017, 16:24   

Jak linka zacięta to silniczek mógł się przegrzac bo musiał użyć dużej mocy... Najprościej sprawdzić czy linka między silniczkiem a zaciskiem chodzi lekko jak tak to po kolei silniczek sprawdzić chyba jest jego test w lexii

_________________
LEXIA/PP2000
C5 X7 2.0HDi FAP 163KM na hydro
C4 3D 1.6 HDi
kiedyś:
GSA,BX 1.4, ZX 1.8i, ZX 1.4, BX 1.9D, XM 3.0V6 ,Xantia 1.8i, Xantia 2.1TD,Xantia 1.8i+gaz,C5 2.2HDi EXCLUSIVE HB, Xsara VTS 2.0 HDi, C4 Picasso 1.6 HDi, C5 FL 2.0HDi
Kliknij"POMÓGŁ"jak tak się stało
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA