Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana rozrządu 1.8 8V i uszczelniaczy
Autor Wiadomość
Leonn
Leonn

Mój samochód: Citroen Berlingo 1.8i 90KM
Poj. silnika (cm3): 1760
Paliwo: Benzyna + Gaz
Wersja:: I
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 12 Sie 2017
Posty: 9
Skąd: Sieradz
Wysłany: 19 Sierpień 2017, 08:09   Wymiana rozrządu 1.8 8V i uszczelniaczy

Witam

Noszę się z zamiarem wymiany rozrządu w moim Berlingo, 1.8 8V kod silnika LFX - możecie polecić co wybrać pasek/pompa - ja myślałem o całym zestawie BOSCH lub druga opcja pasek INA pompa DOLCE - i jak zablokować koła do wymiany żeby niczego nie poprzestawiać. Mam dostęp do bogatego zaplecza warsztatowego lecz będę musiał to zrobić sam bo mechanik na L4 - mechaniką zajmuję się czesto lecz rozrządu sam jeszcze nie wymieniałem

Poza tym czy przy wymianie rozrządu jak zobaczę jakieś upocenie wymieniać uszczelniacz wału i wałka rozrządu? Jeżeli tak to też proszę o wskazówki jak się do tego zabrać co poblokować i na co uważać żeby nie narobić sobie problemów

 
 
audikom
Mechanik


Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 1223
Skąd: Puławy
Wysłany: 19 Sierpień 2017, 11:03   

Wujek Google nie gryzie .



ustawienie rozrz. 1.8 LFX.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 646 raz(y) 134,28 KB

_________________
KK
 
 
jaro324
Yaro


Mój samochód: C5 sedan
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: nafta
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 2009
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 200
Skąd: Chełm
Wysłany: 19 Sierpień 2017, 18:45   

Ja w każdym swoim aucie bazuję na zestawach INA. Blokadę kół możesz sobie dorobić.

_________________
Niech moc będzie z Wami.
 
 
Leonn
Leonn

Mój samochód: Citroen Berlingo 1.8i 90KM
Poj. silnika (cm3): 1760
Paliwo: Benzyna + Gaz
Wersja:: I
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 12 Sie 2017
Posty: 9
Skąd: Sieradz
Wysłany: 23 Sierpień 2017, 08:15   

Dostałem się do rozrządu to wszystko wyglądało tam jak nowe - pasek bez żadnych oznak zużycia - pompa bez luzów na osi - postanowiłem uwierzyć że był wymieniany 25 tyś temu i zostawiłem lecz zaniepokoił mnie kolejny fakt....

po zdjęciu koła paska klinowego zauważyłem brak klina na wale ( chyba że występują dwa i ten pierwszy jest głęboko osadzony a brakuje tylko klina do koła paska klinowego)

co o tym sądzicie

przy okazji zadam pytanie z innej beczki. Czy uszczelniacz półosi od strony skrzyni w silnikach LFX ze skrzynią BE3/4 posiada jakąś dodatkową osłonę czy wchodzi tylko uszczelniacz i pracuje "na wierzchu"



wal.jpg
Plik ściągnięto 351 raz(y) 99,25 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA