Stało się. Po prawie 5 latach użytkowania mojego DS5 postanowiłem wymienić auto. Po 4 miesiącach poszukiwań okazało się żę najlepszym rozwiązaniem będzie zmienić swojego DSa Posiadam DSa 2012r 2,0HDi 163KM podniesione do 180KM Chciałbym uzyskać 220KM lub więcej. Pomysły na to mam 2. 1) Znalazłęm silnik 2,0 180km w cenie 6000zł deklarowany przebieg 42 000 + chip. 2) drugi sposób to "regeneracja" mojego silnika ( nie bierze oleju, nie przegrzewa się regularne przeglądy i wymiana płynów) , wyposażenie go w std. osprzęt ale z silnika 180KM lub osprzęt tuningowy + chip. W obu przypadkach po silniku mam zamiar przejść na układ napędowy i dopasować go do nowej mocy ( nic się aktualnie z tym układem nie dzieje). Kolejny jest ukłąd jezdny który chcę wzmocnić i dopasować ( tu akurat bez ingerencji w silnik i tak muszę ponieś koszty ponieważ coś zaczyna pukać). Pytanie czy ktoś już próbował podnosić w ten sposób walory swojego DSa lub chociaż modernizował któryś z tych układów łącznie lub osobno, Czy ma ktoś wiedzę czy standardowa automatyczna skrzynia DSG udźwignie 220KM lub więcej? Obiecuje relacje z prac albo choć z przygotowań do prac
Witam Ciebie Plastek, Ja kupiłem C5 X7 z silnikiem 3.0 V6 HDI, i on ma 241 kM i 450 Nm. Skrzynia 6-cio biegowa standardowa. Tu ona pracuje bez zarzutów. Ale wiem ze takie same auto zostało w serwisie Citroena "podkręcone" chyba do 280 kM albo więcej już nie pamiętam i po roku czasu klient wrócił - efekt? Skrzynia do wymiany z czym on się liczył od samego początku.
Zaczął bym teraz od tego czy w Twojej DS5 zamontowana jest ta sama skrzynio co w C5?? Jeżeli tak to możesz założyć ze ona wytrzymuje do 240kM i 450Nm.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum