Witam wszystkich forumowiczów. Mam do Was pytanko. Ściągał ktoś z Was pokrywę zaworów w tym aucie? Czy serio trzeba wyrzucać cały silnik aby dostać się do zaworów? Podobno są tam jakieś blaszki i właśnie się uszkodziły. Jestem w tym zielony i nie wiem czy mechanik nie przesadza, a autem strach jechać gdzieś indziej. Proszę o odpowiedź.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 27 Kwiecień 2018, 21:00
marcink1210, A jaki kolega ma problem? Co się dzieje? Jakie blaszki? Tam są regulatory luzów hydrauliczne
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
marcink1210
Mój samochód: Evasion
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: diesel
Wersja:: VAN
Rok prod.:: 1996
Dołączył: 23 Kwi 2018 Posty: 2 Skąd: kujawy
Wysłany: 28 Kwiecień 2018, 19:51
Auto jest ojca, ale z tego co wiem to zaczęło coś pukać w silniku dość mocno, zjechał z trasy na pierwszy okoliczny warsztat i tam mechanik stwierdził że to mogą być regulatory ( podobno blaszki) i że aby to dobrze zrobić musi wyjmować silnik. Da się to zrobić bez wyciągania? Jaki może być plusi minus koszt takiej naprawy bo coś mi się zdaje że gość chce naciągnąć ojca.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum