Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: Benzyna/lpg
Wersja:: MK1
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 28 Maj 2018 Posty: 1 Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Maj 2018, 17:10 Teoretycznie zagrzany, a w praktyce to sam nie wiem :o
Witam serdecznie!
Od jakiegoś czasu zauważyłem, że te temperatura na moim wskaźniku w moim C5 2004 2.0 16v LPG, delikatnie wzrosła, lecz nie nachodziła na czerwone pole, załączał się wentylator i tyle, było to dość częste i zaczęło mnie niepokoić. Po jakimś czasie wyskoczył komunikat:
"Engine level coolant too high". No to mówię: 'PIĘKNIE". Temperatura na wskaźniku świruje poza skalę i opada, o dziwo pomaga wciśnięcie sprzęgła Surprised.
Wymieniłem pompę wody, termostat, czujnik temperatury wody, sterownik wentylatora(działają wszystkie biegi). Temp. silnika 97-105 stopni na kompie, więc się nie grzeje. Po odpaleniu wchodzi od razu na obroty 3-4 tys... No i przez pierwszy km mega faluje od 3-4,5 tys. Następnie się uspokaja i co chwilę wyskakuje komunikat że temperatura cieczy za gorąca. Błąd potrafi wyskoczyć zaraz po odpaleniu po całej nocy postoju auta... POMOCY!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum