Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
problemy po wymianie kompletu łańcucha rozrządu
Autor Wiadomość
Mihal

Mój samochód: c4 GP 1.6 VTI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: benzyna
Wersja:: .
Rok prod.:: 2009
Dołączył: 03 Cze 2018
Posty: 1
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 3 Czerwiec 2018, 14:24   problemy po wymianie kompletu łańcucha rozrządu

Witam wszystkich , jestem (nie)szęśliwym posiadaczem C4 GP z problematycznym silnikiem 1.6 VTI, od ponad 2 lat jeździłem z check engine i anti-pollution system fault - opóźnione domykanie zaworu wydechowego. W końcu wyciągnął mi się łańcuch rozrządu i wykonałem wymianę kompletu
wymieniony był cały zestaw (koła,łańcuch,płozy, napinacz, jedynie wariator nie)
i teraz tak przed wymianą
miałem błąd opóźnionego zaworu wydechowego ( z tym to ze 2 lata jeździłem) ale na krótko przed wymianą check engine + wentylatory na maxa
w pewnym momencie już hałas łańcucha, który ustępował po kilku minutach, jak wszystko się ponaciągało
po wymianie
te błędy opisane poniżej P1338 i P0313 i pozniej chyba wypadanie na innych cylindrach P1339 i chyba 1340
potem następnego dnia po wymianie cewki na 2gim od rozrządu cylindrze - chodził dobrze 1 dzień, znów check engine + wentylatory
dziś już nie ma check engine i wentylatorów (wiem , że to powróci :cry: ), ale jak po ostygnięciu odpalam to czuję że nie chodzi równo , tak jakby na 3 cylindrach przez chwilę ale nie do końca , jak go podgazuję to już ok, ale śmierdzi z rury benzyną, jakby nie spalał na jednym cylindrze, moc ma generalnie nie odczuwam spadku, nie dusi się, mooooże czasem leciutko przycina na 4ce
świece wymieniane 20 tys km temu wiec powinno być ok

nie była robiona synchronizacja (adaptacja) rozrządu i tu przepraszam za może głupie pytanie , czy jak wymienia się rozrząd na założonej blokadzie to powinno się robić synchronizację ? mój mechanik nie ma odpowiedniego softu aby to zrobić, starał się jak umiał.

Jeżeli możecie mi pomóc - gdzie w Warszawie lub okolicach mogę zrobić taką synchronizację (ale nie w autoryzowanym). Jak zadzwoniłem do autoryzowanego to mi powiedzieli że nie robi się czegoś takiego tylko trzeba po wymianie rozrządu rozpędzić auto do 5000 obrotów po kolei na biegach i dać autu zjechać naturalnie z obrotów to się wszystko samo ustawi - bajki jakieś ??? w autoryzowanym powiedzieli mi też że to może być problem z wałkiem zmiennego wziosu zaworów i generalnie to może być głowica do wymiany - kompletnie tego już nie rozumiem
Już mi ręce opadły...

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA