Rozmiary stosowanych sfer
Takie sfery były montowane fabrycznie:
Tabela dużo niżej...
Model oraz nr. ORGA |
Numer katalogowy części |
Pojemność [ccm] |
Ciśnienie [bar] |
Otwór dławika [mm] |
Citroën |
Tecnosir |
Sfery przednie |
BX 11 Berline/Break –3877 |
95 630 572 |
401550 |
500 |
55 |
1.80 |
BX 14 Berline/Break |
95 564 253 |
241550 |
400 |
55 |
1.80 |
BX 15/16/17/19/D Berline/Break –3877 3878– |
95 630 572 96 024 563 |
401550 401553 |
500 500 |
55 55 |
1.80 1.65 |
BX 19 GTi –3877 (inc. Sport & 4x4) 3878– |
95 630 610 96 024 568 |
401552 401551 |
400 400 |
55 55 |
1.65 1.40 |
BX 19 GTi 16V |
96 002 148 96 087 641 |
401450 ? |
400 |
45 |
1.25 |
BX 17 xD turbo |
96 024 568 |
401551 |
400 |
55 |
1.40 |
BX 14 Berline GE* BX 11/16/19/D Berline GE* –3877
BX all Breaks GE* –3877 BX all Breaks GE* 3878– BX 19 GTi GE*
with ABS GE* |
95 564 255 95 630 575 95 630 575 96 024 565 96 024 569 96 002 145 |
? ? ? ? ? ? |
400 500 500 500 400 400 |
55 ? ? 55 ? ? |
1.80 ? ? 1.65 ? ? |
Sfery instalowane na tylnym zawieszeniu |
BX 11/14/15/16/19/D Berline |
95 564 974 |
562400 |
400 |
40 |
1.10 |
BX 11/14/15/16/19/D Break –3877 3878– |
95 606 143 96 024 566 |
342400 402401 |
500 500 |
40 40 |
1.30 1.10 |
BX 4x4 |
95 564 252 |
402402 |
400 |
40 |
– |
BX Sport |
95 630 609 |
402302 |
400 |
30 |
1.10 |
BX 19 GTi |
95 635 425 |
402400 |
400 |
40 |
1.10 |
BX 19 GTi 16V BX 19 GTi with ABS |
96 002 158 |
402301 |
400 |
30 |
0.70 |
BX 17 xD turbo Break |
96 032 914 |
402403 |
500 |
40 |
1.00 |
BX all Berlines GE* BX 11/14/16/19 Break GE* –3877
BX 11/14/16/19 Break GE* 3878– BX 17/19 xD Break GE* BX 19 GTi GE*
with ABS GE* |
95 564 975 95 606 144 96 024 567 96 032 917 95 635 424 96 002 157 |
? ? ? ? ? ? |
400 500 500 500 400 400 |
55 ? ? 55 ? ? |
1.80 ? ? 1.65 ? ? |
* Sfery były zależne od kraju docelowego i klimatu |