Witajcie
Xsare kupiłem kilka miesięcy temu i mam z nią parę problemów. Na tą chwilę chciałbym poruszyć ten jeden
Po odpaleniu samochodu obroty 1tys i niezauważalnie drżą, po nagrzaniu silnika spadają stopniowo do 500 i również występuje takie falowanie. Zauważyłem, że po zmianie biegów obroty spadają na pół sekundy do 1000-900 i wracają do tych 500. Kontrolka check engine
Była czyszczona przepustnica, wymieniana jej uszczelka, wszystkie filtry razem z paliwowym i olej + krokowiec. U mechanika komputer pokazywał błąd przepustnicy ,,ścieżka 1." po skasowaniu błędu nie było, ale po przejechaniu 1tys km musiałem mocniej przyspieszyć i silnik się zadławił, a po chwili znów wyskoczyła kontrolka. Samochodem szarpie na biegu bez gazu, spalanie w granicy 6,6-7L na 100km
Poprzedni właściciel wymieniał świece, kolektor ssący wraz z rurą i wszystkie czujniki z tym związane.
Macie pomysł co to jest?
Z lexią się nie łączy
1.4 benzyna 98 rocznik 2000
Marek620
Mój samochód: Fiat Ulysses
Poj. silnika (cm3): 2.0
Paliwo: benzyna gaz
Wersja:: 136 km
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 31 Sty 2016 Posty: 30 Skąd: Bialystok
Wysłany: 1 Listopad 2018, 18:32
Zacznij od sterownika , później będziesz wiedział moze co jest.
U fachowców pokazuje ,że przepustnica , przerabiałem i dalej to przerabiam.Wymieniona na nowa i dalej problem.Miał być problem ze sterownikiem , niby naprawiany , dalej problem.jak nie trafisz na Kaszirowskiego z sercem NIKT NIE NAPRAWI Twojego auta. A cwaniaczki będą wymieniali , wymieniali , bo mają zniżki na wymieniane częsci.
EGAO
Mój samochód: Xsara 2
Poj. silnika (cm3): 1.4
Paliwo: Benzyna 98
Wersja:: 3D
Rok prod.:: 2000
Dołączył: 28 Paź 2018 Posty: 12 Skąd: Śląsk Kato
Wysłany: 5 Listopad 2018, 19:20
Możliwe, że będzie to cewka. Sprawdzę u mechanika i dam znać.
Jeśli chodzi o Lexie to macie jakiś sposób, żeby to połączyć? Jakiś gościu podłączył mi to na windows 10 i nic, drugi gościu mi mówił, że to jest za stary samochód dla Lexi i też mi nie wykryje. Łączył się z was ktoś z samochodem z rocznika 2000? A gdybym podłączył do innego programu to z czytałoby to dokładnie tak samo i wszystkie parametry będą dostępne?
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4266 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 5 Listopad 2018, 19:32
EGAO, Bo trzeba lexii dla starszych modeli i na win XP ,mnie elektronik co się trudni najpierw podpiął lexie z nowszymi modelami a potem wziął drugi dla starszych i nie było problemów,tyle że On się tym trudni
EGAO
Mój samochód: Xsara 2
Poj. silnika (cm3): 1.4
Paliwo: Benzyna 98
Wersja:: 3D
Rok prod.:: 2000
Dołączył: 28 Paź 2018 Posty: 12 Skąd: Śląsk Kato
Wysłany: 20 Listopad 2018, 00:46
Odpowiedź na to pytanie jest wręcz śmieszne
Powodem zaniżonych obrotów jest sama wskazówka Przy zgaszonym silniku wskaźnik jest poniżej wartości 0 o jakieś 5mm i przy odpalaniu również ta wartość jest zaniżana, na komputerze pokazuje obroty na rozgrzanym 700-740, czyli takie jak powinny być.
Jeśi chodzi o dławienie się silnika i błąd na desce, okazało się, że jest to przepalony katalizator i tu moje pytanie do was, czy wyżej wymienione objawy mogą się z tym pokrywać?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum