witam wszystkich mam c5 z 2004
wymieniłem już wszystko sworznie , gumy w wahaczach , gruszki, siłowniki , mocowania, łączniki i gumy od stabilizatora też zrobione
a stuki sa
ZygEla
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2200
Paliwo: ON
Wersja:: HB-Exclusive
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 03 Wrz 2013 Posty: 51 Skąd: Giżycko
Wysłany: 7 Listopad 2018, 11:16
Końcówki drążków kierowniczych sprawdzone?
Pyotrek
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2002 Pomógł: 23 razy Dołączył: 30 Lip 2011 Posty: 442 Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Listopad 2018, 12:37
A skąd dochodzą te stuki, czy na postoju czy podczas jazdy i czy na zgaszonym czy uruchomionym silniku?
Mogą być od maglownicy, drążków kierowniczych (co innego niż końcówki drążków), kolumny kierowniczej.
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 13 razy Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 491 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 7 Listopad 2018, 18:37
Elementy typu: osłony, układ wydechowy i jego osłony termiczne, zawartość bagażnika, zawartość schowka, koło zapasowe, łożyska kół, zaciski hamulcowe, itp.
Nie może być tak, że "wszystko" wymienione, a coś stuka... Opisz okoliczności.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum