Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Silniki 2.0 Turbo Citroen/Peugeot
Autor Wiadomość
Krzychoo


Mój samochód: Citroen Xantia MKI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Dosyć bogata :P
Rok prod.:: 1993
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 10 Marzec 2011, 18:06   Silniki 2.0 Turbo Citroen/Peugeot

Witajcie.

Interesują mnie wady i zalety tych silników

Różnice w silnikach stosowanych w Xantiach/XMach i Peugotach. Jak się dobrze orientuje w Peugocie silnik może nie mieć uchwytów potrzebnych do mocowania pompy LHM. Jak myślicie z standardowego 2.0 można przełożyć osprzęt (altek, sprężarka klimy, pompa LHM)?

 
 
donalehandro
Mechanik



Mój samochód: citroen bx
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: diesel
Wersja:: hathback
Rok prod.:: 1987
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 780
Skąd: zabkowice slaskie
Wysłany: 10 Marzec 2011, 21:37   

pozostaje zasadnicze pytanie. po kiego grzyba? po pierwsze to stary silnik benzynowy z turbina hmm. po drugie koszty utrzymania. spalanie. itd itd. no ale mozna sie pobawic jesli lubisz. :mrgreen: aha w pugu jednostka jest taka sama i przelozysz wszystkie graty z cytryny. zalet jest taka ze ma niezle osiagi.

_________________
chwalcie pana i podawajcie amunicje http://www.kortunal.com/news.php nic tak nie cieszy, jak seria z pepeszy
 
 
Krzychoo


Mój samochód: Citroen Xantia MKI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Dosyć bogata :P
Rok prod.:: 1993
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 10 Marzec 2011, 23:22   

Dużo to pali ? (benzyna/gaz) zmieści się w 13 litrach gazu przy spokojnej jeździe ?

 
 
bartek405

Mój samochód: XM
Poj. silnika (cm3): 3000
Paliwo: benzyna
Wersja:: break
Rok prod.:: 1994
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 19
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 25 Marzec 2011, 08:16   

Miałem Xm z takim silnikiem 4 lata. Silnik bardzo fajny, dynamiczny, fajny dźwięk. Spalanie już gorzej. Palił koło 13 litrów ale jak turbinę nową dostał to 16l brał (gazu oczywiście). Na LPG chodził bardzo dobrze. Nie daj sobie założyć sekwencji, ten silnik pięknie chodzi na instalacji II generacji. Ogólnie polecam ten silnik.

 
 
ik5
,c5

Mój samochód: citroen
Poj. silnika (cm3): 1,8
Paliwo: b
Wersja:: ,c5
Rok prod.:: 2002
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 195
Skąd: opole lub
Wysłany: 9 Grudzień 2011, 22:52   

mam xantie 2.0 turbo ct ,jak jeżdze spokojnie do 3000 obr to pali 13-14 lpg ,a jak troche poszarżuje tak od 130 w góre to potrafi i 16 lpg .benzyny od 10\100 . najmniej na trasie spaliła 9 jechałem tak do 130km\godz.zato silnik jest niezawodny i bez awaryjny. pali sporo ale nie miałem tak niezawodnego i wygodnego pojazdu komfort jazdy i osiągi rekompensuja troche wieksze spalanie.

 
 
Nicpoń
inglisz ticzer


Mój samochód: Peugeot 406
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Benzyna
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 1996
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 378
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 10 Grudzień 2011, 21:55   

Mogę potwierdzić - co prawda mam 1,6 ale instalację również na dolocie powietrza. Efekt jest taki że auto pali 2-3 litry gazu mniej niż na sekwencji, a instalacja ustawiona jest tak, aby auto miało podobne osiągi jak na benzynie. Co do turbo, to mam kolegę, który jeździ audi A4 z silnikiem 1,8 T i też ma instalkę na dolocie (wcześniej miał sekwencję), na której przejechał już grubo ponad 200kkm i sprawuje się rewelacyjnie

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA