Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Wbudowana Navi RT3.
Autor Wiadomość
Rafik
[Usunięty]

Wysłany: 7 Kwiecień 2019, 12:09   Wbudowana Navi RT3.

Witajcie Panie i Panowie.Chyba sie stalo. Poczytajcie wpierw, o tym, pod tym linkiem, potem powiedzcie co robic dalej. https://echodnia.eu/swietokrzyskie/nawigacja-gps-czy-nawigacje-w-autach-przestana-dzialac-co-dalej-z-nawigacja-gps-reset-urzadzen-global-positioning-system-6042019/ar/c4-14024959

U mnie niestety sie spelnilo, kupilem ostatnie wydanie map z 2017\18 r. i coz, d..pa.Od wczoraj nawi na pokladzie ciagle pokazuje brak satelit i ze sygnal GPS jest zly.Teoretycznie pokazuje gdzie jestem ,ale juz z wytyczaniem trasy jest problem, bo nie jest w stanie jej wytyczyc ani prowadzic do celu. I teraz pytanie, czy Citroen ma obowiazek wypuscic jakas aktualizacje, zeby navi dzialala?Skoro sprzedaja mapy , za niemale zreszta pieniadze, to chyba mimo tego, ze auto nie jest na gwarancji, powinni zapewnic dzialanie sprzetu... Co o tym sadzicie i czy ewentualnie jest ktos, kto pomoglby mi napisac w ichnim jezyku , jakies krotkie pisemko , co z tym robic. Czy moze wystarczy napisac do polskiego ASO? Nie kreci mnie nawi jako dodatkowe urzadzenie.Wolalbym to na pokladzie.

 
 
Rafik
[Usunięty]

Wysłany: 10 Kwiecień 2019, 09:14   

Napisalem do dzialu obslugi klienta i coz, odpowiedz ponizej.


W odpowiedzi na pytanie 190409-008411,

Szanowny Panie,

Producent nawigacji od lat nie wspiera już urządzenia RT3 w postaci tworzenia nowych aktualizacji. Dodatkowo, według posiadanych przez nas informacji, nie jest możliwym aby aktualizacja softu jakkolwiek wpłynęła na skutek zerowania licznika przy 10-bitowym zapisie tygodni. Otrzymaliśmy też informację, że w przypadku problemów po zerowaniu licznika rozwiązaniem może być ręczne ustawienie daty i godziny, jednocześnie wyłączając automatyczną synchronizację. Co prawda rozwiązanie to zostało podyktowane dla urządzeń montowanych po 2010 roku, ale proponujemy wypróbować tę metodę.

Z poważaniem,
Bartłomiej Karaś
Dział Obsługi Klienta Citroen Polska
W celu uzupełnienia zgłoszenia prosimy odpowiedzieć na tę wiadomość, bez modyfikacji jej tematu.

Dział Obsługi Klienta Citröen

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA