Właśnie jestem po wymianie rozrzadu, olejów i płynów. Mechanik zalał mi ponad maxa płyn chłodniczy bo mówił że i tak trochę ucieknie. Po powrocie, do mechanika mam 100km autostrada, jazda 140kmh do 160km przy wyprzedzaniu, okazało się że w zbiorniczku jest pusto.
Dziś rano po ostygnięciu silnika dolalem do max - mechanik kazał dolac. Zaświeciła mi się kontrolka silnika.
Podobno miałem robiony test szczelności głowicy więc teraz pytanie:) miał któryś z Waszych samochodów podobne objawy? Co to było? Dziś mam warsztat znów, ale trochę martwię że sami nie wiedzą co to jest.
Mój samochód: Citroen C5 X7 2.0HDi, C4 3D 1.6HDi
Poj. silnika (cm3): 2000;1600
Paliwo: Diesel
Wersja:: 163KM Sedan , VTR-3D
Rok prod.:: 20102005
SKYPE - login: pedro-kalisz Pomógł: 71 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 2346 Skąd: Kalisz
Wysłany: 15 Czerwiec 2019, 11:27
Podejrzewam że nie odpowietrzone było, wciaglo plyn i tyle... Ale dlaczego kontrolka silnika się swieci?
Zaswiecila się że mało płynu czy świeci ciągle? No i nie masz bliżej mechanika? 100 km to daleko chyba że to naprawdę wybitny fachowiec... Ale rozrząd teoretycznie każdy wymieni...
P.s. Mi znikal płyn i finalnie skończyło się na uszczelce termostatu i rozrzadzie bo pompa ciekla
_________________ LEXIA/PP2000
C5 X7 2.0HDi FAP 163KM na hydro
C4 3D 1.6 HDi
kiedyś:
GSA,BX 1.4, ZX 1.8i, ZX 1.4, BX 1.9D, XM 3.0V6 ,Xantia 1.8i, Xantia 2.1TD,Xantia 1.8i+gaz,C5 2.2HDi EXCLUSIVE HB, Xsara VTS 2.0 HDi, C4 Picasso 1.6 HDi, C5 FL 2.0HDi
Kliknij"POMÓGŁ"jak tak się stało
swirekadam
Mój samochód: Citroen C4 Picasso
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Diesel
Wersja:: Grand
Rok prod.:: 2015
Dołączył: 15 Cze 2019 Posty: 3 Skąd: Ożarów mazowiecki
Wysłany: 15 Czerwiec 2019, 13:36
Sprawdzali układ ale według nich nie leci. Druga sprawa że pompę razem z rozrządem wymienili więc też jest git. Czujnik zaświeciła się przed wymianą ale najpierw się świecił niby że mało paliwa. Drugi raz że coś z czujnikiem rozrządu. Podobno by trzeba wymienić. Zobaczymy poszedł na kontrolę trochę bliżej. A Pan 100km to jest polecany i rzeczywiście póki co jest ok. Zadzwoniłem i powiedział że skoro cały zbiornik ucieka to może nieszczelnośc zbiorniczka albo jakiejś obejmy. Zobaczymy co powiedzą w innym warsztacie. Pan nr 1 mówi że jeśli sprawdza i okaże się obejma lub zbiorniczek to na taki bzdet 100km nie ma co jechać i powiedział żebym na miejscu działał więc wydają się spoko
Zobaczymy, do poniedziałku diagnoza będzie. Dodam że płyn znikał przed wymianą rozrządu
Mój samochód: Citroen C5 X7 2.0HDi, C4 3D 1.6HDi
Poj. silnika (cm3): 2000;1600
Paliwo: Diesel
Wersja:: 163KM Sedan , VTR-3D
Rok prod.:: 20102005
SKYPE - login: pedro-kalisz Pomógł: 71 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 2346 Skąd: Kalisz
Wysłany: 16 Czerwiec 2019, 10:18
Skoro znikał płyn przed robotą u mechanika to chyba jednak nie jest wart jazdy do niego 100 km skoro tej usterki nie usunął...
_________________ LEXIA/PP2000
C5 X7 2.0HDi FAP 163KM na hydro
C4 3D 1.6 HDi
kiedyś:
GSA,BX 1.4, ZX 1.8i, ZX 1.4, BX 1.9D, XM 3.0V6 ,Xantia 1.8i, Xantia 2.1TD,Xantia 1.8i+gaz,C5 2.2HDi EXCLUSIVE HB, Xsara VTS 2.0 HDi, C4 Picasso 1.6 HDi, C5 FL 2.0HDi
Kliknij"POMÓGŁ"jak tak się stało
swirekadam
Mój samochód: Citroen C4 Picasso
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Diesel
Wersja:: Grand
Rok prod.:: 2015
Dołączył: 15 Cze 2019 Posty: 3 Skąd: Ożarów mazowiecki
Wysłany: 16 Czerwiec 2019, 15:54
A polecacie jakiś warsztat albo aso gdzie można by "dogłębnie" sprawdzić samochód i naprawić? Nie chciałbym się uczyć na błędach. Okolice Warszawy, może być też sama Warszawa jak warto
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum