Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
czyszczenie korektora wysokości
Autor Wiadomość
kmpw66


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2946
Paliwo: LPG
Wersja:: exclusive
Rok prod.:: 2001
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 220
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Styczeń 2015, 17:37   czyszczenie korektora wysokości

Zaczynamy od wyjęcia pacjenta z samochodu, co wcale nie musi być takie proste jak się wydaje, wszystko zależy od stanu przewodów. Ja np siedziałem, a w zasadzie leżałem jakieś 2h żeby go wyjąć. Ale nie o tym mowa.

Po wyjęciu powinien wyglądać tak (w BX'ach i XM'ach są inne mocowania do regulacji ale srodek jest ten sam):


Zdejmujemy osłonę przeciw kurzową, odkręcamy nakrętkę klucz nr 8 i zdejmujemy podkładkę.



Usuwamy pierścień zabezpieczający membranę i ją też ściągamy, wraz z drugą podkładką i sprężyną, potem zdejmujemy pierścionek zabezpieczający tłok i podkładkę za nim się znajdującą.


Zabieramy się za drugą stronę. Analogicznie ściągamy osłonę przeciw kurzową, pierścień zabezpieczający membranę i możemy już wyjąć nasz tłoczek.



Wkręcamy tylną część w imadło i odkręcamy uchwyt do regulacji wysokości ( nie łapiemy za te ładne błyszczące części ani za gwint bo zniszczymy bezpowrotnie tłoczek.

Następnie ściągamy podkładkę, membranę, zdejmujemy zabezpieczenie i ostatnią podkładkę.



Teraz wypadało by łądnie wyczyścić benzyną albo olejem napędowym i złożyć w odwrotnej kolejności. I można zakładać na auto. Radzę uważać na membrany żeby ich nie rozerwać bo trzeba będzie nowe kupować.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA