Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2946
Paliwo: LPG
Wersja:: exclusive
Rok prod.:: 2001 Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Sie 2014 Posty: 220 Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Styczeń 2015, 17:37 czyszczenie korektora wysokości
Zaczynamy od wyjęcia pacjenta z samochodu, co wcale nie musi być takie proste jak się wydaje, wszystko zależy od stanu przewodów. Ja np siedziałem, a w zasadzie leżałem jakieś 2h żeby go wyjąć. Ale nie o tym mowa.
Po wyjęciu powinien wyglądać tak (w BX'ach i XM'ach są inne mocowania do regulacji ale srodek jest ten sam):
Zdejmujemy osłonę przeciw kurzową, odkręcamy nakrętkę klucz nr 8 i zdejmujemy podkładkę.
Usuwamy pierścień zabezpieczający membranę i ją też ściągamy, wraz z drugą podkładką i sprężyną, potem zdejmujemy pierścionek zabezpieczający tłok i podkładkę za nim się znajdującą.
Zabieramy się za drugą stronę. Analogicznie ściągamy osłonę przeciw kurzową, pierścień zabezpieczający membranę i możemy już wyjąć nasz tłoczek.
Wkręcamy tylną część w imadło i odkręcamy uchwyt do regulacji wysokości ( nie łapiemy za te ładne błyszczące części ani za gwint bo zniszczymy bezpowrotnie tłoczek.
Następnie ściągamy podkładkę, membranę, zdejmujemy zabezpieczenie i ostatnią podkładkę.
Teraz wypadało by łądnie wyczyścić benzyną albo olejem napędowym i złożyć w odwrotnej kolejności. I można zakładać na auto. Radzę uważać na membrany żeby ich nie rozerwać bo trzeba będzie nowe kupować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum