Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 14 Wrzesień 2019, 16:20
Musisz miec kod BSI starego i przepisac go do nowego. Kod masz na karcie kodowej, albo ktos musi odczytac ze starego BSI. Oczywiscie musisz rowniez posprawdzac i ewentualnie nadpisac opcje BSI w zaleznosci od wyposarzenia . Dla sprawnego elektronika odczytanie kodu to pare minut. Moj kolega robi to na poczekaniu, ale mieszka w Bochum. Poszukaj w Polsce, mnostwo ludzi daje rade.
Mozesz tez stare BSI naprawic, z pewnoscia spalil sie Jakis przekaznik, jego wymiana rowniez wchodzi w rachube.
Immo jest w BSI i nie trzeba zapisywac zadnego sterownika. Wystarczy kod do BSI.
Spalił się kondesator a dokładnie sie chyba rozlał.Tez chciałbym naprawić stary bo kupiłem nowy taki sam.No ale ja nie dam rady a ten mój gość od immo i kluczyków nie daje rady.
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 16 Wrzesień 2019, 21:35
To poszukaj dobrego elektronika od spraw samochodowych. Oni naprawde daja rade. Ten moj kolega w pare minut ogarnal temat ( mialem dawno temu problem z BSI ) .
Swoja droga ten gosc od immo to widocznie przyuczony tylko do VW i innych niemcow.
Daj stare BSI do naprawy i ciesz sie cytryna.
Znalazłem innego,ponoć twierdzi,że juz to robił,ma mi na jutro zrobić.A naprawa może być trudna bo kondensator wybuchł i troche szkód narobił.Szybciej jest wyczyścic nowy,który kupiłem i zrobic klona ze starego.
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 20 Wrzesień 2019, 20:00
Dobrze byloby gdyby od razu zsynchronizowal stan licznika, bo bedziesz mial niespodzianke, jesli nowe BSI ma zapisane duzo wiecej km - wtedy przypomni sie Tobie historia z forum, gdy ustalales stan km w/g rocznika. Zycie jest pelne niespodzianek.
A pro po : mam teraz na warsztacie peugeota 307 z podobna do Twojej usterka. Auto odpala i nie mozna go zgasic, zegary swieca sie caly czas. BSI bezdyskusyjnie walniete.
Dobrze byloby, zebys dostal kod do BSI , to pozwoli na przyszlosc na dostep do kodowania kluczykow .
Podłączałem juz to bsi,stan licznika był taki sam jak przed awarią,więc tam chyba nie zapisuje jego wartości.Zapis chyba jest w samym liczniku.Powiem elektronikowi aby podał mi kod,bo faktycznie potrzebne to może być.
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 21 Wrzesień 2019, 07:01
Stan licznika jest zawsze w sumia najwiekszy w zaleznosci od stanu zapisanego w BSI i liczniku i zawsze taki zostaje nadpisany wobu miejscach.
Widocznie nowe BSI mialo mniejszy stan km. Przy pierwszym wlaczeniu zaplonu pojawia sie stan licznika, a potem nastepuje nadpisanie w zaleznosci od wielkosci zapisanych stanow.
Jest to utrudnienie wprowadzone przez PSA dla korektorow stanu licznika km, wymagajace troche wiekszej wiedzy.
No i bardzo dobrze,bo liczników nie wolno cofać.Zawsze powinno byc tak,że co by sie nie zrobiło to stan powinien być taki jak ma faktycznie samochód.Każda ingerencja w samochód powinna być nadpisana data i godzina nie do usunięcia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum