Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: E5 / LPG
Wersja:: TURBO
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 592 Skąd: centralna Polska
Wysłany: 16 Październik 2019, 09:13
Jakbyś był zdesperowany, to są też punkty dorabiania linek. Jeśli nie ma w okolicy to można poszukać wysyłkowego, trochę to potrwa, ale masz praktycznie nową z gwarancją.
_________________ Klasykiem nie opłaca się jeździć na co dzień, ale warto.
mateusz25
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 2496
Paliwo: diesel
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 1998 Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Sty 2015 Posty: 330 Skąd: Goleniów
Wysłany: 16 Październik 2019, 11:10
Tylko cena będzie ale już jest kupione od 2.5 to z wybierakiem zmienię bo same linki zmienić to nie wiem jak i czy nie uszkodze
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: E5 / LPG
Wersja:: TURBO
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 592 Skąd: centralna Polska
Wysłany: 20 Październik 2019, 11:47
I jak sobie poradziłeś z tymi linkami?
_________________ Klasykiem nie opłaca się jeździć na co dzień, ale warto.
mateusz25
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 2496
Paliwo: diesel
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 1998 Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Sty 2015 Posty: 330 Skąd: Goleniów
Wysłany: 3 Grudzień 2019, 22:20
Linki przelozylem do mojej obudowy i na jednej lince końcówkę regulacyjne zmieniłem z mojej urwanej bo gniazdo na jabłko miało dziurę. Wyczysxilem i zagiolem0rzykrywke dolna z silikonem i działa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum