Artur
Mój samochód: Citroen BX tzd oraz XM V6
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: d i b+g
Wersja:: exclusiw
Rok prod.:: 1991
Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 19 Skąd: Okolice Siewierza
Wysłany: 3 Listopad 2019, 23:52 Skrzynia AL4 nie zapina lock up
Witam znawców tematu.
Problem jest w C5 X7 z silnikiem 2.0 Benz i skrzynią AL4.
Jesteśmy drugimi właścicielami i aktualnie ma przejechane 47 tys km.
I praktycznie od kupna skrzynia jak zimna to ładnie zapina lock up
Natomiast po paru km już nie.jedyny błąd to że nie nie może zapiąć.
Było podejrzenie że od temperatury coś szwankuje elektrozawór
Niestety po wymianie bez efektu.
Mój samochód: Citroen C1
Poj. silnika (cm3): 998
Paliwo: PB
Wersja:: 5d
Rok prod.:: 2007 Pomógł: 32 razy Dołączył: 19 Sty 2014 Posty: 1096 Skąd: Brodnica
Wysłany: 4 Listopad 2019, 20:43
Jakieś błędy w kalkulatorze? Wymieniony tylko elektrozawór od lock ip'u czy sterujący ciśnieniem w skrzyni także?
_________________ Diagnostyka komputerowa w kujawsko pomorskim:
- LEXIA/PP2000
- VOLVO VIDA/DICE
- Uniwersalny diagnoskop
- Serwis i regulacje instalacji LPG
Artur
Mój samochód: Citroen BX tzd oraz XM V6
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: d i b+g
Wersja:: exclusiw
Rok prod.:: 1991
Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 19 Skąd: Okolice Siewierza
Wysłany: 6 Listopad 2019, 08:52
Tylko lock up .
Ciśnienia były w porządku dlatego nie był ruszany.
Błędów brak poza tym że nie można załączyć lock up.
Lexia nic innego nie wykazała
Artur
Mój samochód: Citroen BX tzd oraz XM V6
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: d i b+g
Wersja:: exclusiw
Rok prod.:: 1991
Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 19 Skąd: Okolice Siewierza
Wysłany: 8 Listopad 2019, 17:40
Dysponuje ktoś może schematem hydrauliki tej skrzyni?
Chodzi mi konkretnie jak jest zasilany konwerter i to sprzęgło w nim.
Szukałem ale nic nie mogę namierzyc
Artur
Mój samochód: Citroen BX tzd oraz XM V6
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: d i b+g
Wersja:: exclusiw
Rok prod.:: 1991
Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 19 Skąd: Okolice Siewierza
Wysłany: 9 Listopad 2019, 19:15
Dzięki za lekturę.
Prawdę mówiąc jestem głupi z tym samochodem.
Ciśnienia w porządku żadnych błędów biegi zmienia płynnie a tego locka nie zapinana..
Nawet wymieniłem elektrozawór od niego.I bez zmian.
Obawiam się że jakimś sposobem uszkodzony jest konwerter
A może zalany jest niewłaściwy olej ?
Bo błąd występuje wtedy gdy jest on ciepły czyli rzadki się robi.
Lub sama pompa oleju nie daje właściwego ciśnienia po rozgrzaniu.
Artur
Mój samochód: Citroen BX tzd oraz XM V6
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: d i b+g
Wersja:: exclusiw
Rok prod.:: 1991
Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 19 Skąd: Okolice Siewierza
Wysłany: 10 Listopad 2019, 14:50
Olej wymieniłem i jest właściwy. Stan także
Błędów ciśnienia nie ma . Porównywałem nawet z drugą C5 która mamy .
Tylko nie zapina lock-up . Dziś jadę do pracy tak jak jest zobaczymy co się będzie działo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum