Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 16 Lipiec 2020, 06:26
Prawdopodobnie pomyliles numer bledu? Jesli nie, to moze to dotyczyc przepustnic dozowania powietrza : Intercooler i mieszanie zimnego i cieplego powietrza na wlocie do silnika. Te napedy sa elektryczne i wymagaja aktywacji po zamontowaniu. Jesli bylo cos robione przy wlocie silnika , to byc moze wystarczy tylko aktywacja. Rowniez moze problem moze dotyczyc uszkodzen , wyjdzie to przy, ewentualnie po aktywacji przepustnic. Angielski nie jest moja mocna strona.
Citroen P2419 Evaporative Emission System Switching Valve Control Circuit Low.
Z doswiadczenia wiem, ze te przepustnice sprawiaja klopot, mialem identyczne auto, tyle, ze niepamietam numeru bledu, gdy konieczna byla adaptacja.
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 17 Lipiec 2020, 21:01
Myslisz o przewodzie laczacym przepustnice z chlodnica powietrza i silnikiem? Uszkodzenie ktoregokolwiek przewodu moze miec wplyw na moc silnika (blad niedoladowania) , tutaj jednak chodzi o blad przepustnicy, nierownomiernosc sygnalu polozenia.
Sprobuj najpierw adaptacji, a jesli to nie pomoze, niestety blok przepustnic do wymiany. Przewod tez warto wymienic : raz, ze spada cisnienie doladowania, dwa, ze pojawia sie olej z ukladu dolotowego na zewnatrz silnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum