Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Berlingo 1.9D Lucas - szarpie i głośno chodzi po myciu kom
Autor Wiadomość
dayus


Mój samochód: XantiaI->XsaraII->C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON
Wersja:: STANDARD
Rok prod.:: 1994
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 225
Skąd: Śląskie
Wysłany: 6 Wrzesień 2020, 19:58   Berlingo 1.9D Lucas - szarpie i głośno chodzi po myciu kom

Dzien dobry,
Berlingo II, 1.9D bez turbiny na Lucasie. Mam wycieki z gory silniki, cała komora była myta, żeby zobaczyć skąd dokładnie leci.

Po umyciu samochod ma n/w objawy:
- szarpanie na biegu jałowym i przy niskich obrotach,
- głośny dźwięk silnika ( jakieś inny, bardziej donośny),
- kopci na siwo i śmierdzi,
- czasami jest słabszy (rozpędza sie do maks 90km/h).

Gdzie szukać problemów na szybko?
Narazie chce wymienić filtr powietrza i ropy.

 
 
wojtis1990
Mechanik
Kudyba Wojciech



Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992
Pomógł: 230 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4384
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 6 Wrzesień 2020, 22:53   

Mam nadzieję że silnik został umyty gdy był zimny ? Na rozgrzanym nie wolno myć, głowica potrafi pęknąć.
Moje typy:
- zalana instalacja elektryczna i głupieje,
- nieszczelności w układzie paliwowym,
- mokry filtr powietrza,
- zapchany EGR.
Jakieś błędy wywala ?

_________________
Google album XM
Google album Picasso
Google album Mitsubishi MT1601D 4X4
Google album TZ4K14
 
 
Rafal_93
Aktywny
LHM w żyłach


Mój samochód: Citroen C1
Poj. silnika (cm3): 998
Paliwo: PB
Wersja:: 5d
Rok prod.:: 2007
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 1096
Skąd: Brodnica
Wysłany: 6 Wrzesień 2020, 22:58   

Wysusz porządnie pompę wtryskową, jej złącza i przewody. Przy Lucasie lubiły kruszyć się otuliny/izolacje na przewodach. Ja zacząłbym od tego.

_________________
Diagnostyka komputerowa w kujawsko pomorskim:
- LEXIA/PP2000
- VOLVO VIDA/DICE
- Uniwersalny diagnoskop
- Serwis i regulacje instalacji LPG
 
 
dayus


Mój samochód: XantiaI->XsaraII->C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON
Wersja:: STANDARD
Rok prod.:: 1994
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 225
Skąd: Śląskie
Wysłany: 18 Wrzesień 2020, 20:04   

Problem rozwiązany: słaby styk na złączach przy sterowniku silnika. Wody nie zaobserwowałem.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA