witam ,świeży nabytek C5 I 2 litry benzyna gaz , auto kupiłem niedawno z odłączoną lambdą ( zielona wtyczka ) i czymś jeszcze ( niebieska wtyczka ) auto na benzynie nie chce jechac wcale, na gazie dławi sie i szarpie i też nie chce jechać ,service świeci się na stałe , engine check świeci i zaczyna migac , potem wyrzuca stop na czerwono , po podpięciu obu wtyczek jest jeszcze gorzej , wyświetla catalyc converter fault i antipollution fault . Włożyłem nowe świece i kupiłem nową cewkę, zasadniczo bez zmian , za autem czuć nieprzepaloną benzynę i zły skłąd mieszanki , spróbuję jeszcze podmienić czujnik powietrza na kolektorze dolotowym ale strzały w ciemno mi sie już kończą , podejrzewam ,że sonda lambda jest uwalona , pytanie , czy jest jakaś dobra dusza z Łodzi , która mogłaby się podłączyć pod auto z lexią i zobaczyć o co chodzi ?autem nie dojade bo primo nie jeździ a secundo przegląd wyszedł, odwdzięczę się szećiopakiem albo coś
wojtekadam
Mój samochód: citroen c5 FL
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna+LPG
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2006 Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Gru 2012 Posty: 146 Skąd: Lublin
Wysłany: 22 Wrzesień 2020, 16:54
Czego nie rozumiesz z komunikatów wysyłanych przez samochód??!!
Masz uwalony katalizator / pewnie nie ma go wcale/ i obie sondy lambda.
Nareperuj To i problem zniknie.
kulka_74
Mój samochód: c5 I
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: b/g
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 20 Wrz 2020 Posty: 4 Skąd: łódź
Wysłany: 23 Wrzesień 2020, 13:11
czy katalizator z HPI będzie pasował i spełniał zadanie w 2.0 16 V ?
wojtekadam
Mój samochód: citroen c5 FL
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna+LPG
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2006 Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Gru 2012 Posty: 146 Skąd: Lublin
Wysłany: 23 Wrzesień 2020, 16:40
Nie, nie będzie pasował, tz wymiarowa tak , ale ma inne parametry pracy.
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 23 Wrzesień 2020, 17:45
wojtekadam napisał/a:
nie będzie pasował, tz wymiarowa tak , ale ma inne parametry pracy.
???
kulka_74
Mój samochód: c5 I
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: b/g
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 20 Wrz 2020 Posty: 4 Skąd: łódź
Wysłany: 23 Wrzesień 2020, 22:33
Cytat:
tzn?ta sama pojemność silnika ,czy różnice w osprzęcie powodują ze az taka jest niezgodność ? w weekend będę miał może okazję pomacać cały układ wydechowy do HPI
kulka_74
Mój samochód: c5 I
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: b/g
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 20 Wrz 2020 Posty: 4 Skąd: łódź
Wysłany: 4 Październik 2020, 21:14
KILKA słów wyjaśnienia .... komunikat catalyc converter fault oznaczał ni mniej ni więcej "wyciąłem katalizator przed sprzedażą auta i wspawałem tłumik od forda " BTW s
kupię katalizator do 2.0 . stojący ręczny nie był zaskoczeniem okazało się,że stoją zaciski(dźwignie) a jak już je uruchomiłem to okazało się ,że stoją linki w prowadnicach. I żeby nie było , rozruszałem linki , ale lepsze jest wrogiem dobrego , pomyślałem,że skoro linki zaczęły chodzić, to zostawię prowadnice a wymienię same linki.....nope , obie linki zablokowały się w prowadnicach podczas wyciągania ... teraz już wiem ,że jeśli linki by chodziły to spróbowałbym odciąć je przy ręcznym i dopiero wyciągać z prowadnic, no ale nic to ,odpiąłem mój niekatalizator , opuściłem osłonę termiczną i wyjąłem prowadnice- jednącała a jedną połamalem , zobaczę jak będzie szło montowanie nowych .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum